SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
ugla; vi bor i vårt natten innan med. Då tar vi vårt mys eftersom vi ska vara på flygplatsen halv 6 dagen efter bröllopet. Betalar ung samma för vår svit
ugla; vi bor i vårt natten innan med. Då tar vi vårt mys eftersom vi ska vara på flygplatsen halv 6 dagen efter bröllopet. Betalar ung samma för vår svit
Våra papper kom tillbaka efter ca 2 veckor. Sen är det ju semester nu så då är nog handläggningstiden lite längre
Hur fungar det vid kyrkobröllop? Har man löftena samtidigt som ringbytet då?
Köpte underkläder igår ;) Bara sambons kläder kvar..
Vit ros; köpte triumphs bröllopskollektion (tror jag det var) Bra pris? Ärligt - jag vet int. Jag kollade inte prislapparna på några underkläder jag provade, Gav nästan lika mycket för underkläderna (en bh, två par trosor och strumpebandshållare) som för hela klänningen
ugla; eller så var det en billig klänning
Jag har ju glömt att berätta; jag har äntligen kommit på hur jag vill ha det med skärpet i midjan på min klänning. Har haft lite ångest, det enda jag varit helt säker på är att originalskärpet skulle bort.
Sen häromdagen var jag inne hos sömmerskan som ska lägga upp min klänning för jag lämnade in skärpet till henne av misstag och ville ha tillbaka det så jag kunde fundera ut alternativ. Och då såg jag det; _skärpet_!! Det hängde ihop med en cocktailklänning i skylten. Det blir perfekt! Cirka 200 kronor skulle de ha för att sy ett till mig. Som hittat. Nu måste jag bara ta mig dit och välja tyg. En sten lättade från mitt hjärta ;)
Sen så har jag placerat ut diamanterna i min ring! Virituellt då förstås :) Känner mig nöjd, ska bara få ok av guldsmeden med.
Imorgon lägger vi inbjudningarna på lådan. På fredag är det (delvis) officiellt :)
Jaha, då var det gjort. Inbjudningarna har kommit fram. Alla verkar glada och reagerar ganska exakt som jag trodde de skulle göra. Mamma och svärmor oroar sig för det praktiska, syrran skriker och svärfar babblar på om sina saker så som han alltid gör.
Vet inte vad jag förväntade mig men jag tycker på nått sätt att det känns olustigt att "alla" vet. Nu är det inte riktigt vårt längre. Nån mer som känt så?