Inlägg från: TesshjärtaFred |Visa alla inlägg
  • TesshjärtaFred

stocholmsbrudar 2009???

Vi ska gifta oss i august 2009 är det tänkt, men just nu vill jag bara strunta i allting. Vi håller på att kolla på lokal, men det är så svårt! Där vi helst vill vara är egentligen för dyrt, och nu är det dessutom helt fullbokat i augusti. Samma med vårt andrahandsalternativ, helt fullbokat. Vi har "bara" en budget på ca 70000 och alla ställen i sthlm är så fruktansvärt dyra.
    Vi har tänkt ta maten genom en kompis som har cateringfirma och köpa drickat själva, men det begränsar också lokalerna. En annan grej är att de flesta ställena stänger 01, och det är för tidigt tycker vi. Eller så får för få plats.
    Vill helst inte vara i en bygdegård på en åker, eftersom vi inte ska gifta oss i kyrkan utan vill vigas där vi ska ha festen också, eller i närheten.
    Är så less på att leta, leta, leta och sen bli besviken varje gång för att det är fullt eller fult....

Stockholmsbrudar: var ska ni vara och hur gör ni med mat/dryck etc?

• TesshjärtaFred
    fridaochmathias skrev 2008-07-01 21:21:44 följande:
    Hej!Jag bor också i stockholm men ska gifta mig Nyköping den 4/7 09. Kommer fixa en hel del i Stockholm. Tar gärna del av tips...
    fridaochmathias var i Nyköping ska ni gifta er? Kommer ni därifrån?
  • TesshjärtaFred

Leola: Förstahandsalternativet var Rockelstad slott i södermanland och andrahandsalternativet Edsbergs slott i Sollentuna.

Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???