stocholmsbrudar 2009???
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Hm..vet inte riktigt om jag klassar in som "stockholms brud", när jag är bosatt på västra sidan av landet, men jag planerar att gifta mig med en ifrån Stockholm sommaren 2009 och jag är här ganska många veckor om året...
coolt! vart bor ni när ni är här??
Min blivande bor vid S:t Eriksplan...så jag har en bröllopsbutik alldeles runt hörnet.
Var där förra i månaden och kollade på brudkrona. Hittade en som jag gillade skarpt, och inte så dyr heller (620kr) Men jag ska först kolla med min församling hemma hur den/dom brudkroner dom har ser ut, om jag ska låna en där...
Planerar bara förlovning men bor i Tyresö får ja vara med Soon very soon. Jag är ny inflyttad känner inte så många
Hej tjejer!
Jag bor i Stockholm, men jag och killen ska gifta oss i Västervik nästa sommar. Men hänger gärna med på tråden ändå eftersom vi förmodligen kommer att fixa det mesta från Stockholm .
kul alla!! Spelar ju ingen roll vart man ska gifta sig! men just det att bolla ideer med fler som ska gifta och att vi alla bor nära!
puffar lite...
Var idag och kollade på kronor som min församling hade att låna ut. Dom var iiiiinte riktigt som jag hade hoppas på, men båda hade ändå någonting som fick mig att inte helt avskriva dom. Den ena, den jag gillade mer finns i mitt galleri... Kul med den är att den är skänkt till kyrkan av min mormors farbror en gång för länge sedan...
puffar igen....
här är en till .. jag bor på Östermalm och vi skall ha festen på Skälbygård och i morgon ska vi kika på kyrkor.
bröllopet bli 26 juni 2009
:)