• Soon and very soon

stocholmsbrudar 2009???

Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
    då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
    Ha det hoppas vi blir många!

• Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???
  • FinalFantasy

Någon som vill följa med och kolla klänningar samtidigt? Tänkte kan vara kul att kanske vara två och stötta varandra i djungeln

• Soon and very soon

absolut jag vill kolla kläningar!! tror det är bra om man kan prata med andra än mannen o de närmaste som inte planerar.
    Min man är totalt ointresserad.

• FinalFantasy

Som min Jag är ledig fredan nästa gång. Då ska jag först titta på lokal, sen blir det väl brudkläder Tänkte kolla lite fler i stan då. I morgon är jag bortlovad så blir inga klänningar då.

• Soon and very soon

nu på fre? ska träffa fotografen vid 10 sen hakar jag gärna en stund o kollar utbud. jag vill dock ha en "enklare" klänning, men snygg som fan! altså inte så brudig, men feminin.. har ju två barn så det där med oskuld o prinsessa är lite fel..

• FinalFantasy

Haha två barn här med
    Perfekt ska själv träffa dom med lokalen kl 10 Så tar väl en timme där men sikta på att mötas vid, halv tolv tolv i stan?

• Soon and very soon

några fler sthlms brudar??

• elsi

FF det var synd.. jag skulle vilja hänga med men jag jobbar.. jag var o provad några klänningar på wwwcandyanthony.com när jag var i London.. oj en stor rosett som släp

jag ska förhoppningsvis få någon att sy en åt mig.. men skor är så svåra att hitta här i stockholm tycker jag...

• Leola

Ni anar bara inte vad som hände mig idag....
    Jag fattar det fortfarande inte... helt sjukt är det... måste nypa mig i armen!
    Jag som aldrig vinner något, har nu vunnit presentcheckar inom olika områden, (klänning, ring, brudgumskläder, blommor, fyrverkerier, bestick... osv) till ett värde av 60 000 kr.
    Jag deltog i en tävling på bröllopsmässan på Grand Hotel i början på året. Nu fick jag ett mail från Allt om Bröllop som berättade att jag och min blivande hade vunnit!

Näh... jag kan fortfarande inte förstå det.
    Det ska tydligen bli nån slag fotografering med Allt om Bröllop oxå.

Nu måste jag nypa mig i armen igen... vilken jäkla bonus! Jiiiiihooooo!

• Soon and very soon

grattis Leola! bröllop är ju inte gratis förutom för dig då!! haha! nä allvarligt. grattis o spendera pengarna väl!

Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???