stocholmsbrudar 2009???
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Hej,
Här har ni ytterligare en blivande...
Vi gifter oss Juli 2009, har redan prellat en festlokal, men eftersom kyrkan har bokningsregler måste vi vänta till augusti.
Vi har (äntligen) prelemenärt fått fram ett datum, 090705... fast inget bestämt. Men det är ett litet steg i rätt riktning i alla fall...
Sen lutar det mer och mer åt att vi ska ha det på västkusten, oberoende av datum...eller år
nu blir vi fler o fler! kul! ska ut o kolla klänning snart så man vet åt vilket håll det lutar...!
puffar..
Här är en till :) Ska på brudklänningsjakt i morgon :D Hittat flera butiker som bla har lite fyndklänningar så gjort en lista.
Vi har lokal och kyrka klart!
Hej svej igen,
Är det många av er som upplever att kyrkorna har bokningsregler?
Kanske beror på vart man gifter sig... men ni verkar alla redan ha spikat kyrkan. Iofs så kanske inte alla här inne skall gifta sig i sommar?
Eller?
Många bokar max 6 mån framåt men finns undantag!
Oh här är ni ju... Tack Krystal för länken. Vi ska gifta oss den 22a aug och har bokat kyrka och lokal. Vår kyrka hade inga bokningsregler utan snarare först till kvarn. Hedvig eleonora kyrka är det.
Jag tycker att det är så galet roligt det här men snart går jag på semester och då ska nog bridezillan få vila lite...
/Sara
vår kyrka bokar int4e förns oktober men har fått prel boka....
Hej!
Jag bor också i stockholm men ska gifta mig Nyköping den 4/7 09. Kommer fixa en hel del i Stockholm. Tar gärna del av tips...