• Soon and very soon

stocholmsbrudar 2009???

Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
    då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
    Ha det hoppas vi blir många!

• Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???
  • TesshjärtaFred

Leola: Förstahandsalternativet var Rockelstad slott i södermanland och andrahandsalternativet Edsbergs slott i Sollentuna.

• Soon and very soon

vist längtar man!!!

• elsi

Vi har bokat lokal. 090509 Krisintehovs Malmgård Där ska vi har vigseln, med präst, och sen bröllopstårta med tea/kaffe.
    Senare på kvällen ska de närmaste, ca 30 har middag nägonstans... men jag vet ínte var!?
    Jag ville visa hela världen att vi är Herr och Fru och njutar av min klänning så länge som mjöjligt!

Tårta? Tänkte idag att känske köpa 3 White lady tårta (typ princess men med hallon mouse o choklad och vit mazipan lock) och gör om det till vånings tårta och kanske decorera lite extra, och förstås brud par däruppe! Den när han springa efter och fånga henne!
    Är så nervös att allting bli ett flopp! ha så lite pengar

Glad att jag hittade er här

• SMarie

Jag trodde att det bara var seglora som hade bokningsregler... men det är kanske där du hoppas slippa telefonkö?? ;)

• SMarie

Jag har inte kyrkångest eller lokalångest jag har klänningsångest... Crap!!!

• elsi

Det har jag med.... och hår och smink och tänk om jag välja fel, ja.. som Våg har jag besluts ångest!

• Ulle Gulle

Jag har också klänningsångest och hår.. känns som jag skulle behöva gifta mig hundra gånger för att få med alla frisyrer och klänningar som jag tycker är fina!

Vad tänker ni er för stil?

Jag älskar Kate Hudsons klänning i You mee and Dupree, (kanske för att hon är så jäkla snygg också..) men den är lite för enkel om man inte ska gifta sig på stranden.

• TrulyInLove

Vi har kyrkan klar, festlokal klar och fotografen klar !!
    Och hittade min klänning idag men hände undan den för måste prova den igen i morgon innan jag bestämmer mig Världens fynd på halva priset och så vacker att jag svimmar! Dock en storlek för liten men ska banne mig ner! Har ett halvår på mig

• Leola

Edsbergs Slott är jättevackert med dess omgivningar.
    Otrolig inramning med vattnet!
    (Gick i Rudbecks gymnasium när jag var yngre... hade vår student-"frukost" framför slottet. Minnen... hehehe )

Förstår att det är svårt att hitta något som motsvarar.

TesshjärtaFred skrev 2008-07-03 16:00:55 följande:
    Leola: Förstahandsalternativet var Rockelstad slott i södermanland och andrahandsalternativet Edsbergs slott i Sollentuna.
  • Leola

Nope.... Seglora är det inte
    Låter kyrkan vara osagd än så länge eftersom vi alla är Stockholmsbrudar.... ni är ju mina konkurrenter. Hihihihi...

Näh men skämt å sido. Det verkar vara blandad kompott med vad som gäller beroende på popularitet.

Återstår att se om jag får vad jag vill ha om ca. en månad.
    (Håller min fingrar i kors).

SMarie skrev 2008-07-03 22:36:29 följande:
    Jag trodde att det bara var seglora som hade bokningsregler... men det är kanske där du hoppas slippa telefonkö?? ;)
Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???