stocholmsbrudar 2009???
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Jag tror.... att jag ska ha en sån klänning. Min gammal sömmerska från teatern ska sy upp det för 3000, Jag är en ungdomlig 40 + åring, så princess bröllop bli lite löjlig tycker jag...
i alla fall candyanthony.com kanske men stora prickar på vit organza ovanpå tyllet
Snälla vad tycker ni?
WOW!! Hur kan jag ha missat den sidan!!
Vilka klänningar
(Som mitt eget bildgalleri visar så älskar jag retro-modet!)
Vill ha två klänningar, en att gifta mig i och en att ha på festen! Vill ha den kortare varianten på festen, och en lång i spets under vigseln.
Härliga bilder i din galleri!
Ja jag hadetänkte en blandning av Audrey Hepburn och pin-up!
Måste fixa svanduns tofflor med klack till bröllopsnatten!!!
o herregud det är inte förran nästa maj!!
nej nu måste jag städa!!
har hittat min dröm klänning men den e svart!! aja hinner hitta nått är ju nästan ett år kvar!
så roligt att vi är ett par stycken här nu!! har semester så vi har ej internet på landet. kikar in ibland! kram på er alla!
puffar!
Du kan ju alltid sy upp en likadan fast vit... Jag har också hittat min klänning eller det gör jag varje vecka, hittar en ny alltså... men iaf den jag vill ha nu är en jim hjelm och den säljs inte i Sverige så då blir det sömmerska helt enkelt.
Vilket underbart väder vi har. Hurra! Hoppas att det håller i sig till nästa sommar.
Hej igen tjejor. Ja, nu är det semestertider. Har precis kommit tillbaka från en Greklandsresa... och vad hände där. JO, då fastnade en förlovningsring på mitt finger.
Det har inte varit officiellt tidigare utan vi har planerat i hemlighet. Men nu fick jag ett frieri på knä, på världens härligaste strand, med en vacker ring på mitt ringfinger. Bästa semestern ever...
(Och nu vet alla i vår omgivning att det är dax för bröllop om ett år!)
Grattis Leola!
Vi ska hämta våra ringar om exakt en vecka och det ska bli så kul.
här är ytterligare en stockholms brud 2009
närmare bestämt 27 juni 2009
vi har än så länge "bara" bokat festlokalen, det blir Rastaborgs Slott ute på Ekerö. Kyrkorna släpps inte förrän 1 oktober så nu funderar vi på om vi kanske ska ha vigseln utomhus istället
men kul ska det bli
någon som har tips på bra sthlms fotografer?
Hej är oxå en Sthlm-brud!
Hade från början tänkt oss att gifta osss 20090905 och ha fest och allt men pga ekonomi och en del vänner som inte kännts så glada för våran skull så har vi tänktom.
Det lutar mot att vi gifter oss på vår 3 å 1/2årsdag ist 20091025 och har brudskål och bröllopstårta och kaffe och sedan drar vi till Thailand 2 veckor.
Mer pengar på oss och mindre på alla andra men vi får ändå fira med alla och åka på bröllopsresa! (som vi annars hade fått hoppa pga ekonomi)
Hej hopp