• Soon and very soon

stocholmsbrudar 2009???

Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
    då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
    Ha det hoppas vi blir många!

• Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???
  • HelenaOlivia

Gondolen är ju trevligt och de har separatarum som man kan vara i om man vill vara lite avskilt. De har ju fantastisk personal och miljö, kolla med dom om de har möjlighet att fixa afternoonte eller någon annan trevlig restaurang eller cafe kan säkert ordna det om ni bara frågar, de flesta restauranger har som ambition att fixa det kunden vill ha.
    Lycka till!!

elsi skrev 2008-07-30 13:25:36 följande:
    hej..Vi hade tänkte vigsel och sen bröllopstårta kaffe o té och tal mm. ..senare på kvällen ha närmaste familjen middag.. Gondolen?? Berns??IAF...är det någon som vet var man kan ordna afternoon tea för ca 60 gäster?I stockholmsområdet?Jag börja tänka att bara tårta är lite väl snålt och alla komma att vara hungriga inklusiv min m2b!!!
  • FinalFantasy

Fy fan för stockholms bröllopsbutiker Dåligt utbud för en som är lite större, snorkiga och ohjälpsamma. Att de ens säljer kan jag inte förstå Ledig tisdag igen, då ska jag kolla på de affärerna utanför tullarna. Kanske de är trevligare utanför tullarna.

Så skönt med regn idag! Helt annan luft!

• FinalFantasy

Var kommer ni har era mottagningar? Vi tänkte ha Kairo men skulle vilja hitta mer centralt för orkar inte åka så långt och vi gifter oss i stan.

• elsi

Vi har bokat Gustavien rummet på Gondolen

FinalFantasy... ha du varit på bridaloutlet.. Ropsten t bana, web sida är detsamma.. www + se

• Soon and very soon

kik sthlm är väll trevliga??

• FinalFantasy

Kik har jag inte varit på. Oultet fick jag ingen som helst hjälp på eller information av

Ska kolla in kik sen med!

• anja1661

jag hänger på här!
    jag gifter mig 090509!!!

har börjat planera som en tok! kan inte låta bli, kontrollfreak som manm är. hahha!

fler här som står brud i maj?

• elsi

Japp... 090509 jag är så lycklig. du med eller hur- soon and very soon?

finalf.. oy... f??n det var inte bra... hörde att det gick bra för henne och att folk blev glada när hon hade lite större eller rättare sagt inte bara små kläder... KIK är mycket trevliga

jag hänger med när jag kan.. det är trevligt att titta in..

• anja1661

jag ska boka kyrka o festlokal imorgon,,,håll tummar och tår för att vi får den!!

• FinalFantasy
    anja1661 skrev 2008-08-03 22:34:30 följande:
    jag ska boka kyrka o festlokal imorgon,,,håll tummar och tår för att vi får den!!
    *kniper ihop tårna men behöver tyvärr tummarna till att skriva med*

elsi: De hade inget snyggt ens i min storlek. Men blir som sagt förorterna i morgon i hopp om något fint! finns ju i både brandbergen, södertälje, hallonbergen, solna och spånga hittade jag. Sen även ut i täby om jag hinner dit så Borde väl hitta nått bra!
Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???