stocholmsbrudar 2009???
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Tänkte bara kolla om det är fler ifrån sthlm här??
då är det lätt att utbyta shlms grejer o kanske ses?
Ha det hoppas vi blir många!
Gondolen är ju trevligt och de har separatarum som man kan vara i om man vill vara lite avskilt. De har ju fantastisk personal och miljö, kolla med dom om de har möjlighet att fixa afternoonte eller någon annan trevlig restaurang eller cafe kan säkert ordna det om ni bara frågar, de flesta restauranger har som ambition att fixa det kunden vill ha.
Lycka till!!
Fy fan för stockholms bröllopsbutiker Dåligt utbud för en som är lite större, snorkiga och ohjälpsamma. Att de ens säljer kan jag inte förstå
Ledig tisdag igen, då ska jag kolla på de affärerna utanför tullarna. Kanske de är trevligare utanför tullarna.
Så skönt med regn idag! Helt annan luft!
Var kommer ni har era mottagningar? Vi tänkte ha Kairo men skulle vilja hitta mer centralt för orkar inte åka så långt och vi gifter oss i stan.
Vi har bokat Gustavien rummet på Gondolen
FinalFantasy... ha du varit på bridaloutlet.. Ropsten t bana, web sida är detsamma.. www + se
kik sthlm är väll trevliga??
Kik har jag inte varit på. Oultet fick jag ingen som helst hjälp på eller information av
Ska kolla in kik sen med!
jag hänger på här!
jag gifter mig 090509!!!
har börjat planera som en tok! kan inte låta bli, kontrollfreak som manm är. hahha!
fler här som står brud i maj?
Japp... 090509 jag är så lycklig. du med eller hur- soon and very soon?
finalf.. oy... f??n det var inte bra... hörde att det gick bra för henne och att folk blev glada när hon hade lite större eller rättare sagt inte bara små kläder... KIK är mycket trevliga
jag hänger med när jag kan.. det är trevligt att titta in..
jag ska boka kyrka o festlokal imorgon,,,håll tummar och tår för att vi får den!!