• SMarie

stocholmsbrudar 2009???

Oh här är ni ju... Tack Krystal för länken. Vi ska gifta oss den 22a aug och har bokat kyrka och lokal. Vår kyrka hade inga bokningsregler utan snarare först till kvarn. Hedvig eleonora kyrka är det.
    Jag tycker att det är så galet roligt det här men snart går jag på semester och då ska nog bridezillan få vila lite...
    /Sara

• SMarie

Jag trodde att det bara var seglora som hade bokningsregler... men det är kanske där du hoppas slippa telefonkö?? ;)

• SMarie

Jag har inte kyrkångest eller lokalångest jag har klänningsångest... Crap!!!

• SMarie

Du kan ju alltid sy upp en likadan fast vit... Jag har också hittat min klänning eller det gör jag varje vecka, hittar en ny alltså... men iaf den jag vill ha nu är en jim hjelm och den säljs inte i Sverige så då blir det sömmerska helt enkelt.
    Vilket underbart väder vi har. Hurra! Hoppas att det håller i sig till nästa sommar.

• SMarie

Grattis Leola!
    Vi ska hämta våra ringar om exakt en vecka och det ska bli så kul.

• SMarie

Jag kände väl mest att det var min mamma som var lite sval när jag berättade, riktigt tråkigt... Men å andra sidan har hon inte världens bästa erfarenhet angående äktenskap.
    Men alla andra har bara varit glada och det är skönt.

Jag tänkte också skicka save the date kort och gör det nog enkelt och sparar krutet till den riktiga inbjudan. men jag tar hjärtligt emot alla tips.

/Kram Sara

• SMarie

Idag har vi hämtat fästmannens ring, min hade inte kommit, så vi fick fira lite. Härligt!

• SMarie

Är det någon som har erfrenhet av salongen Corinne and friends i sturegallerian?

• SMarie

Imorgon åker jag till Malaysia i 3 veckor. Återkommer till er då. Lycka till allihop!

Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???