• elsi

stocholmsbrudar 2009???

090509

• elsi

Vi har bokat lokal. 090509 Krisintehovs Malmgård Där ska vi har vigseln, med präst, och sen bröllopstårta med tea/kaffe.
    Senare på kvällen ska de närmaste, ca 30 har middag nägonstans... men jag vet ínte var!?
    Jag ville visa hela världen att vi är Herr och Fru och njutar av min klänning så länge som mjöjligt!

Tårta? Tänkte idag att känske köpa 3 White lady tårta (typ princess men med hallon mouse o choklad och vit mazipan lock) och gör om det till vånings tårta och kanske decorera lite extra, och förstås brud par däruppe! Den när han springa efter och fånga henne!
    Är så nervös att allting bli ett flopp! ha så lite pengar

Glad att jag hittade er här

• elsi

Det har jag med.... och hår och smink och tänk om jag välja fel, ja.. som Våg har jag besluts ångest!

• elsi

Jag tror.... att jag ska ha en sån klänning. Min gammal sömmerska från teatern ska sy upp det för 3000, Jag är en ungdomlig 40 + åring, så princess bröllop bli lite löjlig tycker jag...
    i alla fall candyanthony.com kanske men stora prickar på vit organza ovanpå tyllet

Snälla vad tycker ni?

• elsi

Härliga bilder i din galleri!
    Ja jag hadetänkte en blandning av Audrey Hepburn och pin-up!
    Måste fixa svanduns tofflor med klack till bröllopsnatten!!!

o herregud det är inte förran nästa maj!!

nej nu måste jag städa!!

• elsi

hej..
    Vi hade tänkte vigsel och sen bröllopstårta kaffe o té och tal mm. ..senare på kvällen ha närmaste familjen middag.. Gondolen?? Berns??
    IAF...
    är det någon som vet var man kan ordna afternoon tea för ca 60 gäster?
    I stockholmsområdet?

Jag börja tänka att bara tårta är lite väl snålt och alla komma att vara hungriga inklusiv min m2b!!!

• elsi

Vi har bokat Gustavien rummet på Gondolen

FinalFantasy... ha du varit på bridaloutlet.. Ropsten t bana, web sida är detsamma.. www + se

• elsi

Japp... 090509 jag är så lycklig. du med eller hur- soon and very soon?

finalf.. oy... f??n det var inte bra... hörde att det gick bra för henne och att folk blev glada när hon hade lite större eller rättare sagt inte bara små kläder... KIK är mycket trevliga

jag hänger med när jag kan.. det är trevligt att titta in..

• elsi

FF det var synd.. jag skulle vilja hänga med men jag jobbar.. jag var o provad några klänningar på wwwcandyanthony.com när jag var i London.. oj en stor rosett som släp

jag ska förhoppningsvis få någon att sy en åt mig.. men skor är så svåra att hitta här i stockholm tycker jag...

• elsi

anja1661..
    vi med 090509 och soon and very soon också tror jag!

Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???