• Ulle Gulle

stocholmsbrudar 2009???

Är helt ny här bröllopstorget och ska också gifta mig i stockholm nästa sommar!! Hurra!

Känner ingen problem både med kyrkans bokningsregler och med lokal... suck. Vår kyrka, Bromma kyrka, hade ett år innan som regel men Lovö som vi tänkte först hade tidigast i okt för nästa sommar.

Och lokal... herregud jag drömmer bara om lokaler på nätterna!! Vi har inte heller bokat ngt än. Jag tyckte Ulvsunda slott var jättefint och nära kyrkan, men man skojade inte bort priset.. :(

• Ulle Gulle

Jag har också klänningsångest och hår.. känns som jag skulle behöva gifta mig hundra gånger för att få med alla frisyrer och klänningar som jag tycker är fina!

Vad tänker ni er för stil?

Jag älskar Kate Hudsons klänning i You mee and Dupree, (kanske för att hon är så jäkla snygg också..) men den är lite för enkel om man inte ska gifta sig på stranden.

• Ulle Gulle

Leola: STORT GRATTIS!! Härligt!!

HelenaOliva: vad tråkigt att folk inte var glada? Var de kanske bara avundsjuka? Låter iaf helt rätt att satsa på er själva, de är ju ni som gifter er

LirreMagic: Jag gifter mig också den 27 juni 2009!! I Bromma kyrka. Hade tänkte Lövö kyrka men orkade inte vänta till oktober. Lokal inte bestämt än...

• Ulle Gulle
    HelenaOlivia skrev 2008-07-16 11:14:47 följande:
    Tusen tack Ulle Gulle!!Ja jag tror du kan ha rätt i att de bara är avundsjuka och det är väldigt trist när några av ens "bästavänner" inte äns säger grattis... men men då blev det en resa för oss ist.Kramar
    Ja, usch va trist. Men det där är så märkligt...? Jag tyckte också det kändes trist när jag berättade för några av mina vänner. Speciellt för en av mina bästa, själv grät jag när hon berättade att hon skulle gifta sig för jag blev så glad. Men hon visade ingen större glädje för min skull.

Tur iaf att vi kan vara glada för varandra här på BT!!

Kram
Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???