Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

stocholmsbrudar 2009???

Hej är oxå en Sthlm-brud!
    Hade från början tänkt oss att gifta osss 20090905 och ha fest och allt men pga ekonomi och en del vänner som inte kännts så glada för våran skull så har vi tänktom.
    Det lutar mot att vi gifter oss på vår 3 å 1/2årsdag ist 20091025 och har brudskål och bröllopstårta och kaffe och sedan drar vi till Thailand 2 veckor.
    Mer pengar på oss och mindre på alla andra men vi får ändå fira med alla och åka på bröllopsresa! (som vi annars hade fått hoppa pga ekonomi)
    Hej hopp

• HelenaOlivia

Tusen tack Ulle Gulle!!
    Ja jag tror du kan ha rätt i att de bara är avundsjuka och det är väldigt trist när några av ens "bästavänner" inte äns säger grattis... men men då blev det en resa för oss ist.
    Kramar

• HelenaOlivia

Ulle gulle!! Jag är så glad över allas stöd och hjälp som man får här på BT, folk e verkligen toppen! Det är så kul att vi kan finnas för varandra.

• HelenaOlivia

Gondolen är ju trevligt och de har separatarum som man kan vara i om man vill vara lite avskilt. De har ju fantastisk personal och miljö, kolla med dom om de har möjlighet att fixa afternoonte eller någon annan trevlig restaurang eller cafe kan säkert ordna det om ni bara frågar, de flesta restauranger har som ambition att fixa det kunden vill ha.
    Lycka till!!

elsi skrev 2008-07-30 13:25:36 följande:
    hej..Vi hade tänkte vigsel och sen bröllopstårta kaffe o té och tal mm. ..senare på kvällen ha närmaste familjen middag.. Gondolen?? Berns??IAF...är det någon som vet var man kan ordna afternoon tea för ca 60 gäster?I stockholmsområdet?Jag börja tänka att bara tårta är lite väl snålt och alla komma att vara hungriga inklusiv min m2b!!!
  • HelenaOlivia

Bokade kyrkan idag! vi ska dock inte gifta oss förräns den 25/10 2009 men känns toppen att få den kyrkan som min m2b´s föräldrar gifte sig i, S:t Stefanskyrkan i Stockholm. Hi hi hi!

Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???