Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

stocholmsbrudar 2009???

Här är en till brud 09 14 feb för att vara exakt!

Leola: Ska se om jag kan fota våra kort som vi skickade iväg Gjorde save-the-date för mycket av min släkt bor utomlands och jobbar jämnt så de ska hinna boka det

• FinalFantasy

Ska se om jag kan föra över bilderna på datorn hemma i kväll men får nog inte upp dem förrän i morgon kanske med otur men säger till när de är uppe

Gjorde dem enkla. Ett mönstrat papper mit svart bakgrund och på andra sidan vitt papper med text på De vart väl 4 cm x 8 cm stora

• FinalFantasy

På torsdag är jag ledig Då ska jag springa i butiker på stan och prova min komplexkropp

• FinalFantasy

Fy fan för stockholms bröllopsbutiker Dåligt utbud för en som är lite större, snorkiga och ohjälpsamma. Att de ens säljer kan jag inte förstå Ledig tisdag igen, då ska jag kolla på de affärerna utanför tullarna. Kanske de är trevligare utanför tullarna.

Så skönt med regn idag! Helt annan luft!

• FinalFantasy

Var kommer ni har era mottagningar? Vi tänkte ha Kairo men skulle vilja hitta mer centralt för orkar inte åka så långt och vi gifter oss i stan.

• FinalFantasy

Kik har jag inte varit på. Oultet fick jag ingen som helst hjälp på eller information av

Ska kolla in kik sen med!

• FinalFantasy
    anja1661 skrev 2008-08-03 22:34:30 följande:
    jag ska boka kyrka o festlokal imorgon,,,håll tummar och tår för att vi får den!!
    *kniper ihop tårna men behöver tyvärr tummarna till att skriva med*

elsi: De hade inget snyggt ens i min storlek. Men blir som sagt förorterna i morgon i hopp om något fint! finns ju i både brandbergen, södertälje, hallonbergen, solna och spånga hittade jag. Sen även ut i täby om jag hinner dit så Borde väl hitta nått bra!
  • FinalFantasy

Någon som vill följa med och kolla klänningar samtidigt? Tänkte kan vara kul att kanske vara två och stötta varandra i djungeln

• FinalFantasy

Som min Jag är ledig fredan nästa gång. Då ska jag först titta på lokal, sen blir det väl brudkläder Tänkte kolla lite fler i stan då. I morgon är jag bortlovad så blir inga klänningar då.

• FinalFantasy

Haha två barn här med
    Perfekt ska själv träffa dom med lokalen kl 10 Så tar väl en timme där men sikta på att mötas vid, halv tolv tolv i stan?

Svar på tråden stocholmsbrudar 2009???