stocholmsbrudar 2009???
har hittat min dröm klänning men den e svart!! aja hinner hitta nått är ju nästan ett år kvar!
så roligt att vi är ett par stycken här nu!! har semester så vi har ej internet på landet. kikar in ibland! kram på er alla!
har hittat min dröm klänning men den e svart!! aja hinner hitta nått är ju nästan ett år kvar!
så roligt att vi är ett par stycken här nu!! har semester så vi har ej internet på landet. kikar in ibland! kram på er alla!
puffar!
sorry kan inte hjälpa dig med afternoon tea men vi slog bort det alternativet av bjudning då min man äter var tredje timme....
känns lättare med mat då.
hur går det för alla?? är det dags att styra upp nått snart? bolla tankar och idder irl? aja ha det bra under semestern!!
puffar..
ha en trevlig semester! är inte avis alls! fast vädret här i sthlm är underbart!
kik sthlm är väll trevliga??
absolut jag vill kolla kläningar!! tror det är bra om man kan prata med andra än mannen o de närmaste som inte planerar.
Min man är totalt ointresserad.
nu på fre? ska träffa fotografen vid 10 sen hakar jag gärna en stund o kollar utbud. jag vill dock ha en "enklare" klänning, men snygg som fan! altså inte så brudig, men feminin.. har ju två barn så det där med oskuld o prinsessa är lite fel..
några fler sthlms brudar??
grattis Leola! bröllop är ju inte gratis förutom för dig då!! haha! nä allvarligt. grattis o spendera pengarna väl!
fnissa på du leola!
o alla vi andra får ha det bra i regnet!
9/5-09 här, ska köpa tiara idag.... såå glad
begangnad, så därför vart det så tidigt! 150:-
nu är vi ju många i sthlm som gifter oss samma dag. super kul! !!