Inlägg från: valkyriana |Visa alla inlägg
  • valkyriana

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Hej tjejer.Tack så mycket.
    Här är det skit. Min ex tärna håller på och ringer och lobbar för att jag är en häxa som inte uppskattade möhippan och som var så elak mot henne.
    Det var så att jag fick ringa Daniel då vi var på väg hem i en hyrd buss. Jag var jätteledsen.
    Så visade det sig att han var med min tärnas man. Så tog han luren och frågade vad det var. Efter mycket om och men så frågar han rakt ut, "har XXX varit otrogen"
    Jag kan inte ljuga, jag tycker inte heller att man som vän ska begära det. Så jag sa att det får du ta med XXX
    Så får hon luren. Jag hörde inte alls vad de sa. Jag mår skit som det är.

Så hör jag då hon är färdig i telefon "jasså, var det här Annas verk eller" och att det är slut osv osv

Då får jag nog och ställer mig upp och ger henne en utskällning efter noter. Jag var INTE snäll. Sa bland annat " om du beter dig som en hora så ska du inte förvänta mig att jag ska backa upp dig. Felet är ditt och enbart ditt, lägg fan inte den skulden på mig". osv osv

Det har varit en helvetes dag idag, Fick gå hem tidigare från jobbet eftersom jag höll på att svimma och mådde fysiskt illa. Fick ett litet samanbrott dessutom och började gråta.

Men jag får ju inte glömma att det är synd om HENNE.

Puss på er. Nu ska jag gå och lägga mig.

• valkyriana

Shit tjejer vilken röra det är här.

Jag har blivit av med min tärna och en av mina bästa vänner- det visade ju sig att hon har kraftigt psykopatiska drag.
    Trots att hon var otrogen har hon vänt all uppmärksamhet mot att jag var taskig mot henne. + Att hon håller på och sprider massa lögner om mig. Att folk inte genomskådar henne hon är genomfalsk.
    Hon kan dra åt helvete. Jag behöver inte sådana "vänner". Skönt att det hände såpass långt från bröllopet.

Hennes man har hoppat av bestman uppdraget och toastmaster uppdraget. Han höll på att pajja svensexan, tur att de var två och den andra bestmanen har kämpat som en gnu för att försöka reparera skadorna.

Toastmaster kämpar vi för att hitta en lämplig. Det får nog bli Daniels mamma som tar biten med att lägga upp tal och presentera dem medan min syster får ta och hitta på spex.
    Tur att man har fina människor omkring sig!

Känns mycket bättre idag. Kunde inte sova i natt, somnade vid 4 tiden och då hade huvudet malt och malt om allt som hänt nonstop. Bestämde mig tillslut för att bara skita i det. Jag kommer inte säga något mer om den tjejen eller till den tjejen. (vi har inte pratat sedan lördagsnatten)Hon har en av de vackraste ytor jag någonsin sett, men har inre kvaliteter som är de rötnaste jag varit med om.
    Jag överlever nog utan henne i min bekantskap.

Min underbara Daniel har varit fenomenal och jag älskar honom om möjligt ännu mer nu. Han ska se till att jag får en ny möhippa- han ska betala den för han vet att mina vänner lagt ut mycket pengar. Han vill att jag ska ha fina minnen från den dagen.

Och idag har jag varit och betalt bröllopsresan! Gött! Kuba den 12 Augusti

• valkyriana

Aybee Tack för sminktipset. tyvär så funkar ju inte det eftersom vi gifter oss i stenungsund.
    Men jag har gått till en megadyr salong här i stenungsund, det är dyrare, men jag har ju en tärna mindre att betala för hår så skit samma.

och alla tjejer
    Tack för stödet! Nu fokuseras det på rätt grejj. Mig och Daniel och vår framtid! De kan hålla på att konspirera bäst de vill. jag är inte 14 år längre...

• valkyriana

Okej grill hos Amor Fredag den 18 Juli:

Veronica + Jonas
    Barba + make
    Anna + Daniel

• valkyriana

Hej tjejer.
    Jag vill jättegärna komma och grilla hos dig då Amor. Det var hundra år sedan vi sågs

Håller på att shoppa morgongåva till mig själv nu. Det är inte super romantiskt direkt, men jag får det jag vill ha å andra sidan.
    Kollar på diamanter till öronen.
    Kommer fuska och ha dem på bröllopsdagen

• valkyriana

Amor- var det där det fanns bubbelpool i ett av rummen?

Vi kan inte riktigt bestämma oss om vi ska ta ett Royal treat rum på stenungsbaden = lokalt. Eller om vi ska ta oss in till gbg. Men det kanske är segt att sitta i en bil i 35 minuter efter festen...

• valkyriana

31 maj
    Dert blir nog bara en hotellnatt är jag rädd. Vi åker ändå till Kuba på tisdagen.

• valkyriana

Amor Jag vill också ha en bild på slöjan. Det blev en sådan lång med spetskant va?
    Jo vi väljer nog lite mys i sängen framför att sitta med jätteklänning i taxi så länge.

Hur underbart väder som hellst. Jag ska lägga mig näck på tomten nu och sola. (nej inte en sådan tomte )
    Håller på och läser choklad just nu, den är sådär.

Kramar på er alla

• valkyriana

Lycka till Stjärnis!
    Ha en helt fantastisk dag!

• valkyriana

Nu här precis dundrade 9 stora karlar in i huset (vad mycket plats män tar) och hämtade Daniel. Jag hade lyckats lura honnom totalt

Fick i honom en stor stadig frukust med ägg, bacon, stekt macka och stekt potatis. Det kommer han behöva

Jag saknar honom redan Hoppas att han får en helt underbar dag...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4