Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
Hej tjejer.Tack så mycket.
Här är det skit. Min ex tärna håller på och ringer och lobbar för att jag är en häxa som inte uppskattade möhippan och som var så elak mot henne.
Det var så att jag fick ringa Daniel då vi var på väg hem i en hyrd buss. Jag var jätteledsen.
Så visade det sig att han var med min tärnas man. Så tog han luren och frågade vad det var. Efter mycket om och men så frågar han rakt ut, "har XXX varit otrogen"
Jag kan inte ljuga, jag tycker inte heller att man som vän ska begära det. Så jag sa att det får du ta med XXX
Så får hon luren. Jag hörde inte alls vad de sa. Jag mår skit som det är.
Så hör jag då hon är färdig i telefon "jasså, var det här Annas verk eller" och att det är slut osv osv
Då får jag nog och ställer mig upp och ger henne en utskällning efter noter. Jag var INTE snäll. Sa bland annat " om du beter dig som en hora så ska du inte förvänta mig att jag ska backa upp dig. Felet är ditt och enbart ditt, lägg fan inte den skulden på mig". osv osv
Det har varit en helvetes dag idag, Fick gå hem tidigare från jobbet eftersom jag höll på att svimma och mådde fysiskt illa. Fick ett litet samanbrott dessutom och började gråta.
Men jag får ju inte glömma att det är synd om HENNE.
Puss på er. Nu ska jag gå och lägga mig.