Inlägg från: valkyriana |Visa alla inlägg
  • valkyriana

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Aybee Härligt att göra att det var bra! En kompis till mig ringde i går, lite småfull så där, och sa att hon inte ens kunde se honom. Hon funderade på hur hon skulle kunna gifta sig med honom när hon inte ens skulle kunna komma upp på scenen

• valkyriana

Hej och god morgon.
    Har haft en hemsk natt. Jag kunde inte sova. Höll på med festhäfterna till midnatt, sedan kine jag inte somna för än vid 03,30. Så har jag fått konstiga yrsel attacker- de kan liksom komma då jag ligger ner och bara vrider på huvudet... Skumt. Och jag äter som en häst- Kommer nog inte gå ner mer till bröllopet.
    Annars är allt hur bra som helst. Daniels svensexa var tydligen helt perfekt. Han är så glad och nöjd över den!

Amor- vilken underbar helg!

Astriden- Vart i Kroatien var ni? I lööööv Kroatien.

Stenis- Jag hittar inte mailadressen till sidan... Skulle du kunna ge mig den- igen.

• valkyriana

Grund (och alla andra)
    Daniel fick också åka till Rävgården som det heter och köra bilar (han vann).
    Där fick han på sig en urläcker brottardräkt som han hade på sig nästan hela dagen.
    Efter de hade varit där och kört bilar och skjutit hagelgevär mm så åkte de till en kille som bor i närheten och badade i sjön han bor vid. Drack nog lite öl dessutom
    Sedan var det dags att gå på breakdance kurs. Daniel kan inte dansa för 5 öre . Så han breakade loss med en klänning och kycklingväst.
    Sedan var det ombyte till fianre kläder. Middag med goa skratt. Sedan ville Daniel inte gå ut, utan han ville fortsätta kvällen hemma hos oss. Så de satt här och drack öl och skrattade tills klockan var 3.

Han är jättenöjd!

• valkyriana

Ni andra tjejer- vad är adressen till Mys hemsida???

• valkyriana

V ska ha samma tjej som sjunger i bandet som ska spela. Så det kanse inte är intressant för er del? Jag antar att ni redan har fixat musik till festen?
    Hon bor i trollhättan.

• valkyriana

Åh vilka fina bilder. Hon har verkligen fångat känslan... Kram på dig!

• valkyriana

Hej!
    I kväll var jag på fotboll (IFK) med pojken (7 år fyller 8) och min syrra och hennes son.
    Hur kul som hellst.
    Han börjar bli så stor. Han kan så mycket om fotboll, han slår mig med häpnad gång på gång.
    Nu ska jag slösurfa lite och sedan ska jag lägga mig.
    God natt!

• valkyriana

God morgon- ja jag fick sovmorgon idag.

Amour. Nej det blir inte alltid som man tänkt sig. Men som sagts tidigare så förstör ju inte detta morgongåvan egentligen! Det är ju bara att han har "fått den" lite tidigare. Så fick du en jäkla fin kärleksförklaring på köpet.

Daniel hade rökt upp alla cigg då jag kom upp. Då blev jag lite smått grinig. (Jag vet att det inte är bra att röka och jag borde sluta osv osv. Så jag borde väl blivit glad
    )
    Nu ska jag ringa runt folk som ringt på min/vår annons om personal till bröllopet.

• valkyriana

Långserud. Vad härligt med spontanfirande. Det är romantik på hög nivå! Grattis till en månad som gifta!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4