• Fratris

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Tjoh, jag är ny men vill gärna hänga på...

Är inte överviktig, men vill gärna slimmas till lite. Runt 5 kg hade jag tänkt!

Tänkte bara äta lite mindre och nyttigare, samt träna för att få till det :)

• Fratris

alexiis: vad var frågan? jag gick tilbaks några sidor men hittade inte :)

Om det var 'vad ska jag äta som är lättfixat' tycker jag att du kan förbereda mackor som du tar med dig - oj vad trist det lät men det kan bli supernyttigt och gott beroende på vad du har på mackan. Keso och skinka, eller rostbiff t.ex. Mycket protein, lite fett och bra kolhydrater (om du väljer mörkt bröd). Mättande också!

Du kan också fixa kall pastasallad på fullkornspasta, tomatröra och bönor t.ex att ta med. Behövs inte ens värmas i micron :D

• Fratris

Cirka fem kilo, jag hoppas jag kan gå ner dem på 2 veckor... ska på ett bröllop då (inte mitt, haha :P). Fyra kilo gå alldeles utmärkt det med!

• Fratris

alexiis: Jag kör ingen kur för tillfället för att jag pluggar till min sista tenta här, jag klarar inte av att plugga om jag är hungrig och trött! Försöker bara att äta mindre och nyttigare, men ska börja med pulver på onsdag. Inte renkur d¨å, då blir jag ett monster :D Hade tänkt byta ut ett mål om dagen, och sedan äta kalorisnål mat.

Har gått ner cirka fyra kilo på tre veckor på detta sätt nu (fast nu äter jag lite mer då jag pluggar som sagt). Kör ej ren kur!

• Fratris

Mått:

Byst: 87cm
    Midja (smalaste stället): 60.5cm
    Höft: 89cm
    Lår (tjockaste stället): 48cm

Är 170cm, väger 62 och vill ner till 55kg HELST, men 57 kg duger :P

• Fratris

FruRålin: Jo det är kanske sant, har vägt 55 för ett par år sedan dock och såg bara slimmad ut (jag har höfter och byst). Vet dock att det är 'lite i underkant', för det är nog det minsta jag någonsin vägt i vuxen ålder, så jag är nöjd bara jag kommer under 60 nu till sommaren :)

Idag har jag ätit 2 skivor mörkt bröd med skinka och light Philadelphia till frukost, fullkornspasta med tomat-svampsås till lunch och kalkonfilé med broccoli till middag.

Tyvärr kommer jag dricka en massa alkohol ikväll då jag ska ut, men men... :/

• Fratris

Alltså nu har jag varit borta lääänge hehe... har inte haft internet mina två sista veckor i London, men nu är jag tillbaks i Sverige igen så nu jävlar ska jag gå ner i vikt! :D

Har varken gått ner eller upp sen förra gången, och nu har jag kört med Nutrilett igen i några dar (byter bara ut ett mål), så nästa vecka hoppas jag på ett litet resultat iaf!

Hejja oss :)

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?