• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • prd

Här har du en som kämpar hehe
    Jag tränar på crosstrainern oftast varje kväll, men förra veckan va det segt

• FruRålin080808

Jag hänger på! Jaga mig om jag inte gör det! Behöver en spark i baken...I dag har jag köpt träningskort och ska träna i morgon. Har varit ute och gått idag också. (blev bara en lite runda på 20 min...)
    Vilken pulverdiet har du börjat med "Snart så"? Funderar på att köra ett ryck med Herbalife...

• prd

Jag har beställt reduxin, dom kommer i slutet av maj.
    Idag fick jag veta att jag har början till hälsensinflammation
    Gör ont som fasen men rumplyft+sittups gör jag
    Räknas klippa gräset...hehe
    Kan tillägga då att vi har mycket mossa samt att det går nerför på endel ställen...hahaha

• FruRålin080808

Aj då det låter inte bra med hälsensinflammation...Hur länge dröjer det innan det läker? Vad är Reduxin? Självklart räknas allt hushållsarbete/trädgårdsarbete;)Jag ligger på golvet morgon och kväll och gör mina situps och magövningar med hunden blängandes för att hon tycker att jag är totalt knasig som lägger mig på golvet och inte vill leka...Inte ens om hon hämtar den roligaste leksak hon har...konstig matte...

prd skrev 2008-05-20 00:00:32 följande:
    Jag har beställt reduxin, dom kommer i slutet av maj.Idag fick jag veta att jag har början till hälsensinflammationGör ont som fasen men rumplyft+sittups gör jagRäknas klippa gräset...heheKan tillägga då att vi har mycket mossa samt att det går nerför på endel ställen...hahaha
  • FruRålin080808

Har varit ute och gått 45 min idag=) hur går det för er?

• Brud28

Jag kämpar med GI och tränar hemma varje dag.
    Men de är svårt att hitta motivationen ibland!
    Just nu går de trögt

• Soon 2 be Mrs

Började med att träna ordentligt ( ca 4-5 ggr i veckan ) den 9 februario 08... har lyckats bli av med 6 cm från mage och gått ner 4 kg... går jäääätte sakta men det går... och för en vecka sen började jag med gi får väl se hur det går!!!

• FruRålin080808

Ska försöka komma igång med träning på gymmet den här veckan, men min mage krånglar så det kanske bara blir promenaderna med hunden(så jag kan "prutta" i fred;)Kör också en "light" variant av GI som jag började med i februari då jag åkte in på sjukan med tryck över bröstet och ont i hjärtat. Det var verkligen en varningsklocka så nu äter jag hälsosamt och rör på mig. Har gått ner fem kilo och 4 cm i midjan=)

Brud28 skrev 2008-05-20 12:09:57 följande:
    Jag kämpar med GI och tränar hemma varje dag.Men de är svårt att hitta motivationen ibland!Just nu går de trögt
    "Peppar"! Försök att hitta motivationen genom att sätta på skön musik och tänk att du mår bättre, blir piggare och snyggare=) Vet att det många gånger är lättare sagt än gjort, men kan en soffpotatis som jag göra det kan vem som helst!=) Min yngsta dotter fick en superbra läxa förra veckan, i två veckor ska klassen vara ute minst 15 min och röra sig, lek, jogga, promenera, studsmatta mm och för varje min får de 1 poäng. En dag hade hon 145 poäng. Vi kanske ska köra med det för att peppa varandra? Ge inte upp!
    Kramar och God natt!
  • FruRålin080808

Promenad i en timme i dag + sits up i hallen...Hur går det för er?

• mazaba

ja med försöker men de är svårt vräkte precis i mig en kopp kaffe o en god kaka till, ajabaja..... motion denna o förra veckan ghar varit dålig, ser crosstrainer framför mig när ja sitter framför datorn, o ser ja på tv ser jag motion cykeln, men de vilar hela tiden.......

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?