Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Tack ni är snälla. Har precis gjort mig en god krispig sallad o tänker titta på när min käre make äter grillat :) Jag brukar ägna mig åt att äta selleri o salladsblad när jag är hungrig.Brukar hjälpa om man bara får tugga lite på något :)
Inte för jag vet om det spelar så stor roll, kroppen förbränner mer när den "gör sig av med" sellerin än vad man får av den...Kan ju inte vara så farligt snacks då ;)å så är det gott att få tugga lite...
Hej alla glada.
Jag vill gjärna hänga på om man får...
Jag har druckit prenet nu i 4 veckor och har gått ner nästan 6 kg...
Bara 4 kg kvar till målet om 6 veckor :)
Kämpa på!
Tack!!
Malinadam, har du enbart druckit eller har du ätit ngt också?
Har inte varit jätte duktig i dag...Rask promenad med jobbig hund i 45 min, gårr på styltor...Min dotters skola hade öppet hus och jag var ju tvungen att "impa" på dottern och visa att jag kan gå på styltor;)Sen åt vi Tacos..Så jag har inte varity duktig med maten. Fick en komplimang av en vännina idag. Hon sa att det syns att jag har gått ner=) Mätte mig i midjan och på några veckor har jag minskat 4 cm i midjan...Jag vill gå ner
5-8 kg till bröllopet i augusti så det känns ganska lungt. Frågan är bara vilken pulverdiet som jag ska testa när min Herbalife är slut. Har svårt för pulverdrycker som är gryniga och smakar som naturdiet...Det måste ju vara gott...
Hej och välkommen=) Vad är prenet?
Det undrar jag oxå... har aldrig hört talas om prenet
Någon som hört något om ett preparat som heter thermacuts är lite nyfiken på om det verkligen kan vara seriöst...
Hittade lite info här om Prenet
www.prenet.se/
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-22 22:53:47 följande:
Bra jobbat! Vad roligt! Keep up the good work :)
Dieten som jag använder heter prenet och går ut på att man de två första dagarna i kuren så dricker man en dryck 5 ggr per dag och sedan drickar man en dryck eller soppa 2 gånger om dagen(finns ca 5 smaker på milkshake och 5 smaker på soppor)och man äter en måltid som är komponerad efter vad just din kropp behöver i kolhydrater, proteiner, fett och kaloriinnehåll...
Man gör även en BIA mätning varannan vecka som mäter kroppens innehåll när det gäller fett, vatten, muskler mm. Du har även en coach som hjälper dig. Det har fungerat jättebra för mig. Du kan läsa mer på prenet.se.
Första 2 veckorna gick jag ner 3,9 kg och vecka 3-4 gick jag ner 2 kg.
Det blev ett långt inlägg...
Ha det gott...
god morgon alla!
Nu e de dags att vakna för mig=) har semester denna veckan,skönnnt!!
Nu a jag och sambon ut och åka inlines en sväng sen e de dags för dagens första shake i solen! Längtar faktiskt lite, den e ju riktigt god=)
Märkte igår eftermiddags att humöret tröt ganska rejält. Antar jag var utsvulten då jag ju endast äter kvällsmat och shakear till frukost och lunch,,,,hoppas de blir bättre idag!
Nu är helgen här oxå, den svår prövningen=) Hoppas hoppas hoppas ja klarar mig!