• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • Soon 2 be Mrs

Jag har lite ångest för igår var vi och firade en vän... Vi var på båt och drack rätt mkt alkohol.. tja i cirka 6 timmar.. Det var riktigt riktigt kul men fick nog i mig rätt mkt onödiga kalorier... Massa god mat var det också. Så idag har man promenerat, spelat freesbee.. och lekt lite med gudsonen och ska nog jogga lite senare på kvällen. Imorgon börjar jag meda allevo... Usch, undrar om det smakar illa...? Kommer jag bli jätte hungrig..?? Kan man äta nån frukt nångång på dagen medans? Får man dricka kaffe om man tar suketter???

• pale

Mitt upplägg gör jag i samråd med läkare. Klart jag inte kan fortsätta med gamla vanor för då går man upp igen.
    Så mina vanor måste brytas, mitt problem är att jag inte äter mitt första mål mat förrän 4-5 på dagen.
    Så enligt läkare är det en kick start som gör att viktminskningen kommer igång och sedan öka gradvis för att i slutändan äta frukost lunch middag och ett mellanmål.

happyme skrev 2008-05-25 19:24:36 följande:
    Hm...kan inte vara nyttigt... Är det inte bättre att ändra sina matvanor och träningsvanor? Det är ju vanligtvis där "felet" ligger. När man sedan slutar med pulvret och kommer in i gamla mönster igen kommer de troligtvis att gå upp alla kilon igen...Kanske något att fundera över? Vad vet jag...
  • alexiis

bläää dålig helg blev de tillslut. Vin o god mat igår, morsdagmiddag med god mat och efterrätt idag.

IMON BLIR DE ANDRA BULLAR!!!! nu ska de jobbiga kilona bort..så de så!

• glowbyjlo

Hej alla glada jag hänger gärna på. Började med min pulverdiet Allevo igår. Men kommer att äta fruktost som vanligt så jag byter bara ut två mål mat om dagen. Kommer även fortsätta äta mkt frukt och grönsaker samt popcorn då och då.

• Sommarpar

jag vet inte riktigt hur många smoothies man får dricka, en innehåller 200 kalorier om man gämför med pulvret som innehåller 110, så det e en ganska stor skillnad..
    har oxå dåligt samvete från i helgen med släktmiddag igår o morsdag middag idag, jag håller med alexiis, nu jäklar ska det bort!!!!

• FruRålin080808

Självklart är det inget man ska hålla på med i all evighet, men det är en bra inkörsport om man vill se snabba resultat. Ser det inte som om nyttiga matvanor och träning väljs bort bara för att man äter pulverdiet någon enstaka gång...Jag har gått ner 18 kg med motion och bättre kost, men har några envisa kilo kvar som jag känner att jag vill ha bort snabbt...

happyme skrev 2008-05-25 19:24:36 följande:
    Hm...kan inte vara nyttigt... Är det inte bättre att ändra sina matvanor och träningsvanor? Det är ju vanligtvis där "felet" ligger. När man sedan slutar med pulvret och kommer in i gamla mönster igen kommer de troligtvis att gå upp alla kilon igen...Kanske något att fundera över? Vad vet jag...
  • jaaaa

Hej!

Jag tänkte börja med Cambridge nästa måndag (har både bröllop och stor fest denna vecka). Undrar om det är någon här som har provat både Cambridge och Allevo och kan berätta vad som smakar bäst?

• Mikabella

Vad roligt att det kommit till så många nya! Hej allihopa o lycka till med pulvrandet. Idag ska jag ta mig till hälsokostboden o köpa mig en "kur", Spännande. Som sagt är ju skönt att få en liten "kickstart", något att hålla kvar o att kämpa för...

Till alla "syndare": Nu kör vi! Inge mer slarv! Ush vad man är slarvig så fort det är lite Melodifestival på tv ;)

Kramar!

• Soon 2 be Mrs

Usch sitter här med allevo (tropisk) i handen och det smakar verkligen inte gott... Usch, hur ska jag klara 5 såna här om dagen???? Blunda hålla för näsan och tänka på nått gott kanske hahaha.. Hur klarar ni andra det?

Ha en bra dag med pulvrandet då ;)

• Sommarpar

soon to be mrs: visst e det jobbigt! det e äckligt, killen äter riktig mat, man får kämpa sig till att träna, bara för att se snygg ut en dag...men den dagen shit va snygga vi alla kommer vara!!!

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?