Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Hej alla pinglor! Tänkte testa att köra en kur. Ska man testa allevo då kanske? Hur började ni? Bytte ni ut ett, två eller all mål per dag? Vill se om det funkar på mig oxå. Spännande tycker jag.
Skickar lite helgkramar och pufar lite på er :)
hej hej!
va roligt att det finns ett inlägg om pulverbantning.
själv började jag med naturdiet för ca 1 vecka sedan, går lite sisådär, så jäkla hungrig hela tiden. Om det är ngn som tycker att pulverdrickan är äcklig så kan jag tipsa om att lägga i krossad is, vet inte varför men det blir mycket godare!!
lycka till alla
Skillnaden på Naturdiet o Cambridge är mängden dryck...tror jag.
För jag blir mkt mer mätt på en Cambridge drink än de andra.
Kan det stämma att det skiljer sig m mängden i dem?
Några av mina kompisar har kört Cambrigde o lyckats sååå bra!
Önskar jag oxå kunde klara av det...
Du det kan du säkert!!!
Yäck har bara druckit tre gånger idag... men är sugen på att ta en sista så att det blir fyra... är så himla hungrig---
jag körde cambridge förut men klarade mig inte på bara 3 påsar om dan, blev skogstokig,, har nu gått över till Naturdiet,, det är ju 5 påsar om dan,, men det är sällan man orkar 5 st,, lustigt, men det är väl bara vetskapen att man har 5 påsar att ta istället för 3st
jag äter ibland med familjen,, har inga direkt hungerkänslor är inte så sugen på sött o så,, jätteskönt, har minskat 5cm runt midjan gått ner 5 kg på 2-3mån,, sakta men säkert istället för fort o sen upp igen,,,
Sen är det skillnad på Naturdiet o Nutrilett oxå,, Naturdiet går an , Nutrilett smakar aom papper
(OJ vad långt detta blev)
Augustibruden 2008 skrev 2008-05-23 21:13:30 följande:
Roligt att läsa hur olika smak alla har...Jag kräks nästan av naturdiet. Tycker att det smakar otroligt illa. Funderar också på att testa Allevo. Kan man köpa mindre förpackningar eller är det bara storpack. en gåång köpte jag 20 påsar med narutdiet men min svägerska fick 19 st eftersom det var odrickbart för mig...Hon gillar det och gick ner 11kg på detta otäcka pulver;)
Ha en skön helg!
Kram
åh nu e fredagsfrestandet förbi=) Idag har jag stått emot grekiskbudde och marrängswiss..e såå nöjd!!
3 påsar Allevo och en middag har de blivit.. tog den sista påsen som fredagsgodis=) Yummie med banan i!!
Imon syndar jag, då ska de dickas vin och gå ut o festas! ska dock inte äta ngt av de goda som bjuds..får nöja mig med vinet=)
kämpa på alla och sovgott!
Får jag vara med?
Jag börjar idag med pulver, Allevo. Ska bara köra en kortare ren kur tom den 4/6 då min syster tar studenten den 5/6.
Så här är planen.
Lördag, söndag, måndag och tisdag blir det bara pulver. Sen kommer jag byta ut ett pulvermål/dag till en Nutrilettbar.
Hoppas kunna tappa 2-3 kg tills den 5:e iaf.
Åh jag blir tokig!! Trots äcklig gröt varje morgon, promenaderoch cykelturer händer ingenting!! Får snart ett utbrott! :) Buhu...vill inte ha min dumma mage!
Hoppas at det går bättre för er andra! Inge kul att vara lessen när det är helg :( Får hoppas att Melodifestisen piggar upp lite.
Stora krmar till er allihopa!!!