Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Ketostiks mäter antalet ketiner i kisset. Kort sagt:
Om du får utslag på stickan så innebär det att kroppen använder fettet i kroppen som bränsle
Very good - gummisnodd!
Hon verkar vara jätte bra! Har ett mail från henne med uppgifter. Om du vill så lämna din adress i min inbox så kan jag vidarebefodra det :)
Hahah roliga stks...Kanske vore något!!
Mikabella
Nu har jag inboxat dig!
jag har kört cambridge i ca 6 veckor nu o det går mycket bra!!!
vet inte hur mycket ja gått ner men klänningen passar, jag har nu stl 38 o kan ta av mig jeans utan att knäppa upp... 63 dagar kvar till dagen B!!
Han vill att vi ska spela badminton..hmmm...Går hellre :)
Tillbaka till tråden..Jag o Val spårade ut lite ;) Sorry.
Hur går det för er idag tjejer? Vad blir det för middag ikväll? Jag klara bara att"pulvra" ett mål per dag. Blir så vresig o trött annars... ;)
Någon som har bra tips på hur man kan göra sina prommenader extra effektiva?
Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-22 11:38:20 följande:
Bra jobbat!! Vad duktig du är :) Måste kännas toppen! Egokick! Grattis.
tackar!!!
6 veckor!
Det är starkt!
Grattulerar.
Mikabella: Köp vikter att ha kring fot- och handleder! Tror de finns i de flesta sportbutiker! De ger lite extra träning åt både armar och ben :) Sen kan man alltid använda stavar, men som min blivande brukar säga så riskerar man kommentarer såsom; var har du skidorna då (skitkul!)Musik i lite högre tempo brukar i alla fall hjälpa mig att gå snabbare! Lycka till :)
Jag kanske är lost men hur går cambridge till... desperat här för det är bara 48 dagar kvar till vår bröllopsdag