Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
tack=)
Fråga till er alla: hur många kg har du tänkt gå ner och hur långt tid har du räknat med att det tar??
Jag har bara mina sista kilon kvar så ca 4-5 kg. Hoppas på att bara klar till Midsommar.
Cirka fem kilo, jag hoppas jag kan gå ner dem på 2 veckor... ska på ett bröllop då (inte mitt, haha :P). Fyra kilo gå alldeles utmärkt det med!
fratris: går du på renkur? Åh ja hoppas jag kan gå ner 3 kg på 3 veckor..de hade varit underbart=)
Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-26 08:04:39 följande:
Hej !
Jag har köpt soppor också men ska nog också köpa "färdiga" också så jag kan ha på jobbet så slipper jag springa ifrån och göra några... Vet att det inte tar lång tid men ändå.
Är bars nått bra då?? Usch känner mig vilsen när det gäller sånt här. Hoppas att jag klarar av att göra detta ett tag. Någon gång till och från måste jag nog ta lite mat istället för jag kände mig helt orkeslös idag... Är det normalt. Iofs så drack jag i helgen och kände mig tyvärr lite bakis fortfarande..
Hur långa kurer kör ni alla??? Kör ni "rena kurer"??
alexiis: Jag kör ingen kur för tillfället för att jag pluggar till min sista tenta här, jag klarar inte av att plugga om jag är hungrig och trött! Försöker bara att äta mindre och nyttigare, men ska börja med pulver på onsdag. Inte renkur d¨å, då blir jag ett monster :D Hade tänkt byta ut ett mål om dagen, och sedan äta kalorisnål mat.
Har gått ner cirka fyra kilo på tre veckor på detta sätt nu (fast nu äter jag lite mer då jag pluggar som sagt). Kör ej ren kur!
Jo så blir det nog...man blir orkeslös..jag kör inte rena kurer...byter ut 2 mål mat om dagen till soppor...dom färdiga är godast tror jag...äter frukost som vanligt och byter ut lunchen mot en soppa så även kvällsmaten...äter middag ibland men då blir det en viktväktarrätt....hatar att banta ...hahaha...älskar god mat...vet att det förvisso finns god mat som är hälsosam men det finns desto mer god mat som inte är hälsosam*skrattar*
Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-26 20:49:27 följande:
Jag har tänkt mig 3-4kg till augusti, men har kommit på att det hade varit roligare att vara "klar" i mitten av juli...Är sååå svårt just nu. Går inge bra Får nog köra en "ren"kur så att man får igång det hela lite. Vill verkligen ha bort dem. Viktklubben funkar sådär...Äter 1700 per dag men det känns för mycket...
Kommer inte ihåg vem som gav tipset om 10 min Pilates på utub..förlåt..Testade iaf igår o det kändes toppen bra!! Tack!