• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • valkyriana

Nej shit jag får hoppa på här nu... SKA ner 5kg, helst innan min secretbox... Men absolut till bröllopet i augusti.
    Det är inte omöjligt, men jag har hamnat i ett frossarstim...
    Nej skärpning!
    Jag kommer att köra proteinpulver och ett mål om dagen bestående av sallad och något kött alternativt sushi någon dag.

Och naturligtvis ingen av den coca colan jag är beroende av. Har ett helt sjukt sockerberoende.

• valkyriana

och tjejer. Tänk på att äta fibertabletter om ni kör ren pulverdiet. Annars är det lätt att magen totalhavererar.

• Mikabella

Välkommen Valkyriana! Klart det går! Jag hade gärna fått bort 5kg , men får nog vara realistisk o satsar på 3-4...Ska oxå göra en Secretbox...betämde mig igår..Roligt, men lite nervöst oxå..Tror jag väntar lite så att man förhoppningsvis har lite solbränna oxå...får väl bli solariet annars ;)

• valkyriana

Tack så mycket!
    Bestämde mig också för secretbox igår Vem ska du ha?

• alexiis

FruRålin080808: Jag äter naturdietbars..dom e okej.. men inte jättegoda=) e Herbalife goda? hahah kanske för goda=)

Åh va kul att så många e med i tråden=) Hoppas verkligen vi lyckas allihopa!! kämpa på!

• valkyriana

Har ni köpt keto sticks?
    Det är skitkul att ha för att bli peppad att fortsätta.

• Mikabella

Jag ska gå till en tjej i Gbg som heter Cecilia. www.fotografcecilia.com. Hon verkar vara jätte bra o väldigt trevlig! Ush är lite nervös :)

valkyriana skrev 2008-05-22 10:41:05 följande:
    Tack så mycket!Bestämde mig också för secretbox igår Vem ska du ha?
  • valkyriana

Har hon studio? Fixar hon make och hår med? Hur mycket kostar hon?
    Sorry att det blev OT, men jag har inte bestämt fototograf än...

Mikabella skrev 2008-05-22 11:33:10 följande:
    Jag ska gå till en tjej i Gbg som heter Cecilia. www.fotografcecilia.com. Hon verkar vara jätte bra o väldigt trevlig! Ush är lite nervös :)
  • Mikabella

Vad är keto sticks?

valkyriana skrev 2008-05-22 10:49:39 följande:
    Har ni köpt keto sticks?Det är skitkul att ha för att bli peppad att fortsätta.
  • Soon 2 be Mrs
    Mikabella skrev 2008-05-22 10:25:55 följande:
    Hej alla! Vilken bra stämmning det är på denhär tråden :) Ni är så rara allihopa :)Idag har jaga bara varit halv duktig..Tog cyklen till jobbet...25 min..Får ta mig i kragen o gå min timmes runda ikväll. Kanske man kan få med sig blivande maken? Han tycker inte det är sååå kul att gå i rask takt...Hinner inte se allt då säger han..Knasboll. Han är väl inte direkt motiverad heller då han av naturen har sexpack på magen o riktigt slank o fin . Grrrr...fusk! Kan ju hoppas att kommande barn får sin fars gener :)
    hehe ja det tycker jag ni ska...du får dra med honom... min älskade följer faktiskt nästan alltid med mig. Vi älskar att promenera ihop för då pratar vi verkligen ordentligt mkt och det är så mysigt även om det är en rask promenad.. det är kvalitetstid :)
Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?