Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Nej shit jag får hoppa på här nu... SKA ner 5kg, helst innan min secretbox... Men absolut till bröllopet i augusti.
Det är inte omöjligt, men jag har hamnat i ett frossarstim...
Nej skärpning!
Jag kommer att köra proteinpulver och ett mål om dagen bestående av sallad och något kött alternativt sushi någon dag.
Och naturligtvis ingen av den coca colan jag är beroende av. Har ett helt sjukt sockerberoende.
och tjejer. Tänk på att äta fibertabletter om ni kör ren pulverdiet. Annars är det lätt att magen totalhavererar.
Välkommen Valkyriana! Klart det går! Jag hade gärna fått bort 5kg , men får nog vara realistisk o satsar på 3-4...Ska oxå göra en Secretbox...betämde mig igår..Roligt, men lite nervöst oxå..Tror jag väntar lite så att man förhoppningsvis har lite solbränna oxå...får väl bli solariet annars ;)
Tack så mycket!
Bestämde mig också för secretbox igår Vem ska du ha?
FruRålin080808: Jag äter naturdietbars..dom e okej.. men inte jättegoda=) e Herbalife goda? hahah kanske för goda=)
Åh va kul att så många e med i tråden=) Hoppas verkligen vi lyckas allihopa!! kämpa på!
Har ni köpt keto sticks?
Det är skitkul att ha för att bli peppad att fortsätta.
Jag ska gå till en tjej i Gbg som heter Cecilia. www.fotografcecilia.com. Hon verkar vara jätte bra o väldigt trevlig! Ush är lite nervös :)
Har hon studio? Fixar hon make och hår med? Hur mycket kostar hon?
Sorry att det blev OT, men jag har inte bestämt fototograf än...
Vad är keto sticks?