Tack! :) Du är verkligen bra på att peppa!! Ska cyckla lite extra snabbt hem ikväll ;) Pepp pepp tillbaka på dig! Du är sååå duktig som tränar så mycket!! Jag jobbade som instruktör på Sats innan o där lärde jag mig att inte träna för mycket...blev så himlans bitig ;) Passar inte min kropp...Är bara 157 lång...Inge kul att ha mer muskler än pojkvännnen.. :)
Ska dumpa vågen o bli kompis m måttbandet istället ;)
Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-21 14:47:33 följande:
Har precis samma problem... tror dessa kilon känner sig rätt bekvämma på min väldigt osäkra kropp!! Jag tycker det är så jobbigt för jag har svårt att gå ner i vikt pga min pco... när jag fick min pco gick jag nämligen upp 25 kg på 2 år... och har så otroligt svårt att få bort det nu. Min kropp vill inte sammarbeta hur hårt jag än jobbar på det. Jag håller på med gi och tränar 4 ggr i vekan tyvärr så hinns det inte med mer... Det enda jag kan säga är: Kämpa på !!!! och räkna helst inte kilo, mät er istället... Jag väger hellre 100 kg (överdriver) och ser ut att väga 70 kg!! Ni vet vad jag menar!!Fortsätt kämpa tjejer!!! Det kommer gå skit bra om man bara vill!!