Ska försöka komma igång med träning på gymmet den här veckan, men min mage krånglar så det kanske bara blir promenaderna med hunden(så jag kan "prutta" i fred;)Kör också en "light" variant av GI som jag började med i februari då jag åkte in på sjukan med tryck över bröstet och ont i hjärtat. Det var verkligen en varningsklocka så nu äter jag hälsosamt och rör på mig. Har gått ner fem kilo och 4 cm i midjan=)
Brud28 skrev 2008-05-20 12:09:57 följande:
Jag kämpar med GI och tränar hemma varje dag.Men de är svårt att hitta motivationen ibland!Just nu går de trögt
"Peppar"! Försök att hitta motivationen genom att sätta på skön musik och tänk att du mår bättre, blir piggare och snyggare=) Vet att det många gånger är lättare sagt än gjort, men kan en soffpotatis som jag göra det kan vem som helst!=) Min yngsta dotter fick en superbra läxa förra veckan, i två veckor ska klassen vara ute minst 15 min och röra sig, lek, jogga, promenera, studsmatta mm och för varje min får de 1 poäng. En dag hade hon 145 poäng. Vi kanske ska köra med det för att peppa varandra? Ge inte upp!
Kramar och God natt!