Inlägg från: FruRålin080808 |Visa alla inlägg
  • FruRålin080808

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Jag hänger på! Jaga mig om jag inte gör det! Behöver en spark i baken...I dag har jag köpt träningskort och ska träna i morgon. Har varit ute och gått idag också. (blev bara en lite runda på 20 min...)
    Vilken pulverdiet har du börjat med "Snart så"? Funderar på att köra ett ryck med Herbalife...

• FruRålin080808

Aj då det låter inte bra med hälsensinflammation...Hur länge dröjer det innan det läker? Vad är Reduxin? Självklart räknas allt hushållsarbete/trädgårdsarbete;)Jag ligger på golvet morgon och kväll och gör mina situps och magövningar med hunden blängandes för att hon tycker att jag är totalt knasig som lägger mig på golvet och inte vill leka...Inte ens om hon hämtar den roligaste leksak hon har...konstig matte...

prd skrev 2008-05-20 00:00:32 följande:
    Jag har beställt reduxin, dom kommer i slutet av maj.Idag fick jag veta att jag har början till hälsensinflammationGör ont som fasen men rumplyft+sittups gör jagRäknas klippa gräset...heheKan tillägga då att vi har mycket mossa samt att det går nerför på endel ställen...hahaha
  • FruRålin080808

Har varit ute och gått 45 min idag=) hur går det för er?

• FruRålin080808

Ska försöka komma igång med träning på gymmet den här veckan, men min mage krånglar så det kanske bara blir promenaderna med hunden(så jag kan "prutta" i fred;)Kör också en "light" variant av GI som jag började med i februari då jag åkte in på sjukan med tryck över bröstet och ont i hjärtat. Det var verkligen en varningsklocka så nu äter jag hälsosamt och rör på mig. Har gått ner fem kilo och 4 cm i midjan=)

Brud28 skrev 2008-05-20 12:09:57 följande:
    Jag kämpar med GI och tränar hemma varje dag.Men de är svårt att hitta motivationen ibland!Just nu går de trögt
    "Peppar"! Försök att hitta motivationen genom att sätta på skön musik och tänk att du mår bättre, blir piggare och snyggare=) Vet att det många gånger är lättare sagt än gjort, men kan en soffpotatis som jag göra det kan vem som helst!=) Min yngsta dotter fick en superbra läxa förra veckan, i två veckor ska klassen vara ute minst 15 min och röra sig, lek, jogga, promenera, studsmatta mm och för varje min får de 1 poäng. En dag hade hon 145 poäng. Vi kanske ska köra med det för att peppa varandra? Ge inte upp!
    Kramar och God natt!
  • FruRålin080808

Promenad i en timme i dag + sits up i hallen...Hur går det för er?

• FruRålin080808

Jag har varit ute och gått ca 45 min idag...Har problem med magen så det blev inte längre runda idag.
    Soon 2 be Mrs:Bra jobbat! Känner igen mig...är också en gottegris men det går om man vill=)
    Alexiis: smakar Allevo gott? Blir man mätt?

• FruRålin080808

Bara att kämpa på "Snart så"! Ta en dag i taget=) Kram
    Snart så skrev 2008-05-21 22:44:04 följande:

åh vad kul att vi är så många!!Har haft en dålig mat dag:(Bara att starta om med soppor imorgon.Lycka till till alla andra!
  • FruRålin080808

Jag kör med Herbalife...men har beställt via nätet och det tar sån tid innan men får det. Känner att jag int eorkar ha kontakt med någon konsult för de ska bara "pracka" på en en massa andra produkter också...Har svårt att säga nej. Jag har svårt för naturdiet, klöks av det..Smakar blä...Klarar du av att ära bars? Jag köpte Herbalifebars i 10 pack och åt dem som godis;)

• FruRålin080808

Har inte varit jätte duktig i dag...Rask promenad med jobbig hund i 45 min, gårr på styltor...Min dotters skola hade öppet hus och jag var ju tvungen att "impa" på dottern och visa att jag kan gå på styltor;)Sen åt vi Tacos..Så jag har inte varity duktig med maten. Fick en komplimang av en vännina idag. Hon sa att det syns att jag har gått ner=) Mätte mig i midjan och på några veckor har jag minskat 4 cm i midjan...Jag vill gå ner
    5-8 kg till bröllopet i augusti så det känns ganska lungt. Frågan är bara vilken pulverdiet som jag ska testa när min Herbalife är slut. Har svårt för pulverdrycker som är gryniga och smakar som naturdiet...Det måste ju vara gott...

Hej och välkommen=) Vad är prenet?

malinadam skrev 2008-05-22 19:12:20 följande:
    Hej alla glada.Jag vill gjärna hänga på om man får... Jag har druckit prenet nu i 4 veckor och har gått ner nästan 6 kg... Bara 4 kg kvar till målet om 6 veckor :) Kämpa på!
  • FruRålin080808

Någon som hört något om ett preparat som heter thermacuts är lite nyfiken på om det verkligen kan vara seriöst...

• FruRålin080808

Hittade lite info här om Prenet
    www.prenet.se/
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-22 22:53:47 följande:

Det undrar jag oxå... har aldrig hört talas om prenet
  • FruRålin080808

Roligt att läsa hur olika smak alla har...Jag kräks nästan av naturdiet. Tycker att det smakar otroligt illa. Funderar också på att testa Allevo. Kan man köpa mindre förpackningar eller är det bara storpack. en gåång köpte jag 20 påsar med narutdiet men min svägerska fick 19 st eftersom det var odrickbart för mig...Hon gillar det och gick ner 11kg på detta otäcka pulver;)
    Ha en skön helg!
    Kram

• FruRålin080808

Åh, idag har jag varit duktig och varit ute och gått i 45 min, gjort mina situps och ätit bra fram tills nu ikväll...Vi beställde mat och jag tog sushi, när vi kom hem med maten luktade den illa och riset var hårt! Tror ni att jag vill äta den? Nej, min gulliga sambo åkte tillbaka med den och de var ganska otrevliga på restaurangen men tillslut fick han pengarna tillbaka. Dessutom beställde min son cyrrysås och fick sötsursås och de hävdade att jag sagt sötsur...nåväl...Hade inget att äta så tog en bit av dotterns pizza, sen var det kört! Så nu har jag som varit sååå duktig hela veckan sabbat allt i dag=( Får ta nya tag i morgon...

• FruRålin080808

Självklart är det inget man ska hålla på med i all evighet, men det är en bra inkörsport om man vill se snabba resultat. Ser det inte som om nyttiga matvanor och träning väljs bort bara för att man äter pulverdiet någon enstaka gång...Jag har gått ner 18 kg med motion och bättre kost, men har några envisa kilo kvar som jag känner att jag vill ha bort snabbt...

happyme skrev 2008-05-25 19:24:36 följande:
    Hm...kan inte vara nyttigt... Är det inte bättre att ändra sina matvanor och träningsvanor? Det är ju vanligtvis där "felet" ligger. När man sedan slutar med pulvret och kommer in i gamla mönster igen kommer de troligtvis att gå upp alla kilon igen...Kanske något att fundera över? Vad vet jag...
  • FruRålin080808

Just nu har jag ingen motivation...Har ätit som en häst..=( Kan någon ge mig en spark i baken så att jag skärper mig?

• FruRålin080808

Om du går ner till 55 kg kommer ditt BMI ligga på undervikt, vilket inte är att rekomendera...Men det viktigaste är att man mår bra...

Fratris skrev 2008-05-28 20:02:09 följande:
    Mått:Byst: 87cmMidja (smalaste stället): 60.5cmHöft: 89cmLår (tjockaste stället): 48cmÄr 170cm, väger 62 och vill ner till 55kg HELST, men 57 kg duger :P
  • FruRålin080808

Tack1 Behövde jag=) Var ute och gick en lång promenix och cyklade en tur i går...så nu är jag på banan igen...

Mikabella skrev 2008-05-28 10:59:31 följande:
    SKÄRPNING!! Inte slarva! 1,2,1,2 ut o gå! Lycka till nu. Skickar puffar o kämpapåkramar till dig!
  • FruRålin080808

Håller med om att naturdiet smakar blä! Jag gillar Herbalife jordgubb. inga problem att dricka det alls=)

Snowsee skrev 2008-05-29 14:31:23 följande:
    Vad har du för smak? Färdig eller pulver? Jag kör med Nutrilett Forest Fruit och Allevo Hallon. Tycker de är riktigt goda. Men det MÅSTE vara med iskallt vatten, gärna isbitar också. Då låtsas jag att det är milkshakes. Har tidigare druckit Naturdiets Chokladpulver och det var INTE att rekomendera.
  • FruRålin080808

Okunnig är jag...vad är ketos?

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?