Godmorgon!
Nyss hemkommen från en långprommis i solen. Underbart men otroligt jobbigt. 7647 steg blev det. Dryga 60 min. Men det känns i kroppen att jag går på ren kur. Inte samma ork.
Börjar bli riktigt less på pulvret nu. Får tvinga i mig drinkarna. Dessutom tappar jag matlusten när det är så varmt.
Hur går det för er andra?
Mikabella skrev 2008-06-02 09:00:04 följande:
Hej hej! Äntligen måndag! Då var det väl bara att at sig i kragen igen...Ush..jag har bytt ut 2 mål per dag mot allevo, ätit duktigt runt omkring. Inge godis, chips, onödiga saker. Händer ingenting! Har håll på i 6 veckor nu...promenader, cykel, bra kost. 3 dagar m allevo. Nada resultat! Blir tokig....o lessen...Tips någon?! Kan ju vara så att jag inte levt helt tokigt innan heller...Äter vettigt o har ju inte så många kilon att bli av med? Men vad ska jag göra för att få igång förbränning o börja tappa kilon?! Hjälp.
Har du testat att skriva upp allt du äter under en dag, en vecka? Väger du maten. Ofta äter man mer och större mängder än man tror. Ögat luras. Du kanske har en massa slaggprodukter i kroppen? Kanske testa en detox-kur från Life?