Soon 2 be Mrs skrev 2008-06-06 12:36:32 följande:
Jag skippade pulvret för 4 dagar sen så i tre dagar har jag kört atkins istället (inte för hårt och ska inte göra det länge). Så nu har jag gått ner 2,8 kg på 3 dagar och minskat 3 cm i magen på dessa 3 dagar. Jag är överlycklig. För det känns inte som jag bantar med tanke på att jag äter tills jag blir mätt men jag äter inga kolhydrater förrutom kolhydraterna i grönsaker. Äter ytterst lite socker och skippat allt onyttigt som till exempel godis, glass, läsk, snacks osv...=)Hoppas det går bra för alla!!! Nu är man ledig och jag ska njuta av solen (blivit jätte brun också på bara några dar, har extremt bra pigment).... Underbar dag!!!!
Åh va roligt!! grattis grattis!!!
ja har itne varit inne på forumet ett tag, tappat suget. Gick endast ner 2 hg denna veckan. Har visserligen slarvat med både mat och motion, e så sjukt trött på dagarna när jag har jobbat natt!
men jag kör på... har tänkt hålla stenhårt på shakes till frukost och lunch denna veckan och om jag kan ska jag försöka skärpa mig med motionen oxå... så hoppas jag på resultat nästa vecka!!Ska xå försöka hålla på mig i helgen... blir lite vin ikväll men SKA INTE ÄTA GODIS!!!=)