• lillabruden

Vem betalar för möhippan?

jag bara undrar vem som betalar för möhippan...? Vill ju inte att min 'supertärna' ska stå för alla kostnader =/
    vid ett tillfälle erbjöd jag mig att betala men hon avfärdade mitt erbjudande..men så vet jag vad saker kan kosta även om tanken är god.....

hur ska man göra?

• Svar på tråden Vem betalar för möhippan?
  • lillabruden

jaja ok! bra att veta! =)

men jag är så rädd att vänner som inte har råd inte kommer komma just därför och det är så himla synd!!! jag är inte rik precis (bara jag som jobbar, m2b är arbetslös) men jag är en spar-freak och vet jag att jag ska ge lite till möhippan så funkar det!

är det fult att erbjuda sig en gång till att betala? (som brud)

• lillabruden

ja, detta var svårare än jag först trott! haha.. men dem saker som jag vill göra på en möhippa är lite blandat rent pris-mässigt... jag vet att vi diskuterat spa och behandlingar men som sagt vill jag att alla ska kunna delta!

ska ha middag med 2av mina tärnor på fredag så kan jag ju säga det, att det inte ska kosta så mycket...för krogen är nästan ett måste!! dans!!! =D men inte nödvändigtvis dricka, och dansen e ju gratis ;)

• lillabruden

jag erkänner med en gång att jag har kontroll behov, men det är också något min supertärna vet! Hon kan mig ut och in så jag vet att min möhippa kommer bli super!! Men kan inte låta bli att oroa mig för vänner som inte har råd med ens 200kr.....faktiskt! Verkligheten är så för vissa... =(
    därför känner jag att om jag kan bidra med pengar på något som faktiskt är för mig, så att alla mina underbara vänner kan vara med så gör jag det gärna, men det verkar som man inte får.... hehehe...

man är väl ingen bridezilla för att man inte vill att folk ska bli hemma för att dem inte har råd! Och samtidigt vill inte jag gå miste om upplevelser just för samma anledning.... *rörigt*

Svar på tråden Vem betalar för möhippan?