Nya Göteborgsbrudar del2
Håkan (sambon) sa "VA???? Hur gammal är hon, trodde hon var yngre än mig" Han är 35 Jösses, tänk när min lille plutt blir 21
Håkan (sambon) sa "VA???? Hur gammal är hon, trodde hon var yngre än mig" Han är 35 Jösses, tänk när min lille plutt blir 21
Ja, tjejer! Det verkar ju vara flest som kan i morgon, så då kör vi väl på det
fru Trul - Välkommen tillbaka Härligt att du hade det bra i skogen!!
Ajjse - Märkligt att du ska betala 100:- extra... Men bra att du hittade på andra ställen i stället!!
Danielaa - Ha en bra resa!!
Troll1 - Klart du ska sträcka på dig
Kramizar
Ja, vi kör väl Fröken Olsson kl:18.00 Vi ses utanför på hörnet
Hoppas du kan komma frökenkräfta! Och givetvis ni andra som skrivit upp er oxå!!
Men det är ju i morgon vi ska ses Då kan ni väl komma!?!? Please Jag har mycket mindre mat- & sötsug! Vet dock inte hur det går med viktnedgången ännu... Men helt klart värt att prova!
Ja jusst det ja... Men vad fasen då! Men nästa fika måste du med på! Annars hämtar jag er Men vi ska nog göra vad vi kan för att roa henne
Ajjse - jag märkte det på bara några timmar
Trul - Härligt att du kan hänga på!!
Troll1 - Har varken tips på frisör eller jäddhäng tyvärr.
Idag vann vi budgivningen på ett radhus här i Tuve Jag är SÅ j*vla glad!! Äntligen kommer vi ifrån vår tvåa!! Uteplats att grilla på oxå, wieeee! Inflyttningen blir antagligen den 15/7 så det är ju en del kvar av sommaren som tur är
Fikat blir på Fröken Olsson Kl:18 vi brukar ses på hörnet
Tack tjejer!! Ska bli så skönt att flytta till hus igen Jag & exet bodde i hus i Säve, flytten därifrån var inte rolig. Nästan alla möblerna var mina & jag flyttade in i den tvåan vi bor i idag... Men nu ska det bara bli SÅ roligt! Grillkväll hos mig på sensommaren kanske?!
Lokalo - Dom heter Liposinol! Om du behöver mer hjälp så prova Cambridge! Super
Ska bli kul att ses idag
Nä det får vi allt ta & fixa Tack!!
Det är inte så stort, men Phenom får eget rum, vi får ett kontor & vi får ju vår väldigt efterlängtade trädgård! Det får bli en mellanstation för oss innan vi hittar DET huset
Tack för idag tjejer! Superkul att ses
Ajjse - Ja, jag måste bara veta säkert när vi får inflyttning Visst är dom bra! Ett riktigt bra köp