Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Svar från moderator

Hur kan man få en varning om man tipsar om en fotograf i dalarna och själv bor i gbg? visserligen heter man samma namn men man tjänar ju inget själv på att länka till denna fotograf. Vad jag vet så får man länka till företag om man själv inte har koppling till det eller kan tjäna på det...så hur hänger detta ihop?

• Svar på tråden Svar från moderator
  • Majsis2008

det är inte jag, det är en av mina vänner här...hon kan inte själv skriva om det då hon är avstängd i 2 dar och ni har hänvisat till nån paragraf 7..har letat och hittar ingen paragraf 7...

• Majsis2008

det är det jag säger, hon har ju ingen koppling alls till denna fotograf hon tipsat om, hon skrev det till en tjej i leksand och sen en i nån annan stad i dalarna...hon själv bor ju i gbg...så ingen vinning för henne...

• Majsis2008

hon har överklagat och då fick hon som svar att kolla paragraf 7, vilket hon vet att man inte får tipsa för egen vinning...enda anledning till att hon tipsade om denna fotograf är för att en kompis från dalarna tipsade om den hemsidan för att det var fina bilder där, och då hade hon kvar adressen när frågan om nån bra fotograf i dalarna kom upp...

• Majsis2008

jag skriver detta bara för att hon själv följer det för att få ett bättre hum om vad det är hon har gjort för fel

Svar på tråden Svar från moderator