Inlägg från: Novemberbröllop08 |Visa alla inlägg
  • Novemberbröllop08

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Jag hittade hit. Känns skönt att det är ett tag kvar men när jag tänker efter så är det mindre än 6 månader kvar och det känns som om det kommer gå fort. Näst på tur att ta tag i är att skaffa catering till mässen. En annan viktig sak att göra idagarna är att beställa MIN klänning från Milly Bridal.

• Novemberbröllop08

Ceasara: Mässen brukar använda sig av plantis i falköping så vi ska nog köra på dom oxå. Bara det att vi aldrig får svar på vårt mejl om priser och menyförslag.
    Vad ska du ha för catering? Vi vill inte buffé utan 3 rätters.

• Novemberbröllop08

Tips på vad man kan dekorera med som är vintrigt och silver? Står still i mitt huvud.

• Novemberbröllop08
    Ceasara skrev 2008-05-28 10:54:05 följande:
    Vi ska träffa Mat & Sånt i Falköping. Vi ska dekorera med vita dukar, vita blockljus med silvertrådar runt, snöflingor som sprids ut runt ljusen. Alltså vi placerar ljusen i grupp. Sen ska vi få in ljusblått också på nåt sätt. Funderar på servettringar i blått. Sen finns det silverglitter som man också kan sprida. Vi skall ha vita blommor i låga vaser alternativt i skålar. Vi gifter ju oss efter jul och tänkte väl att jag skulle hinna kolla lite då.
    Okej, du får berätta om dom är bra.

Vart hittar du snöflingor?
  • Novemberbröllop08

Okej , tack för tipset ska kika på detta.

• Novemberbröllop08
    ulsan skrev 2008-05-28 11:09:03 följande:
    Om det är trist belysning i salen man är ka man ju alltid sätta upp ljusslingor på något sätt. ;o)
    Ljuset är det inget fel på, massor av kristallkronor så det kommer bli fint.
  • Novemberbröllop08

Ja det är skönt att julsaker börjar säljas tidigt. Måste kika på ikea och rusta.

• Novemberbröllop08

Ceasara: Å vad skönt att det verkar bra. Får vi inget svar från Plantis ska vi nog kolla med dom du var hos. Bästa med Plantis är att dom är vana vid mässen.

• Novemberbröllop08

M2b är ju en förkortning så det blir en länk till andra förkortningar.

• Novemberbröllop08

Nu är min klänning från Milly beställd. Känns nervöst och spännande. Kände helt plötsligt, JAG SKA GIFTA MIG om 5 mån. Wiiiieeee!

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2