Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vigselpsalmerna 82-85, 410-411 rek prästen till ett vinterbröllop
Vigselpsalmerna 82-85, 410-411 rek prästen till ett vinterbröllop
Ja precis, psalmerna måste vara lätta. Tyvärr har vi som gifter oss på vintern inte lika många att välja på och det är många som inte känner till dom.
Idag bär det av till tryckeriet för att provtrycka. Går allt bra så trycker vi allt nästa v och i slutet av aug ska inbjudan ut
Vinterflinga: Välkommen hit Kul med en till som kör på vinterbröllop.
I går var vi på tryckeriet och provtryckte. Allt blev såååå bra så nästa v ska allt tryckas. Sen blir det lite knep och knåp här hemma när vi ska sätta i silverband men det är bara kul
Min underbara klänning kom igår, beställd från milly. Den är sååå fin. Längtar tills jag får bära den Bilder finns i mitt galleri.
ingenjörsbruden: Jag beställde den i mitten av juni och fick den igår den 8 aug. Så ca 2 mån tog det. Den var lite försenad, vilken inte gjorde mig nåt då jag ändå var ute i så god tid. På sommaren har dom ju mer att göra oxå men annars ska leveranstiden vara 40 dagar
Ops, inte den 8 aug utan den 7 fick jag den ju
Å bal 1 gång/år, me tooo Är du ihop med en officer möjligen?
Jag tyckte verkligen om dina trycksaker, jättefina
Mmmm min blivande är ju officer och han är sååå fin i sin mässdräkt
Visst är det kul att gå på bal varje år men jobbigt. Massa tankar och planerande, som bröllop nästan I år blir det dock inget för oss pga bröllopet=sparar pengar.