Vinterbröllop 08/09 nr 2
ÅHHHHH!!!!!!
Jag började skriva lite i den gamla tråden att vi planerade att gifta oss i december men sen hände det massor med saker som gjorde att vi kände att vi inte riktigt hade råd men så fick vi tillbaka mycket pengar på skatten så idag friade han!!!!!
Tyvärr blev jag väl inte helt överraskad då vi har pratat om det en hel del innan så jag har lite gått och väntat på det men ändå, det var väldigt gulligt och jag är såååååå lycklig
Vi stannade till vid en strand när vi var påväg för att hämta vår son hos hans farmor och så satt vi där i solen och bara njöt sedan frågade min m2b (första gången jag skriver det ) om vi inte skulle gå en sväng så det gjorde vi och vi gick ut och satte oss på några stenar i vattnet med fantastisk utsikt och solen som sken och vattnet som kluckade. Sedan sa han att det blir nog bra för oss i framtiden, då sa jag att vi har det väl redan bra som har varandra en underbar son och ett fint hus. Då gick han ner på knä och sa ja då fattas det väl bara en sak, vill du gifta dig med mig.