• DanKat

hemliga uppdrag...

Tänk bara på att (vilket alternativ ni än väljer) ge uppdrag som passar personen som ska sitta där! Det kan bli så grymt kul när folk gör dom där uppdragen, men det gäller ju att man inte ger något som kan uppfattas som pinsamt till en blyg person! Jag var med och fixade en fest som var förra fredagen och vi hade lappar under vissa tallrikar, men bordsplaceringen var inte bestämd i förväg så tyvärr verkade det som att några av dom absolut roligaste uppdragen kom till personer som inte ville/vågade... sånt är lite trist...

• DanKat

Jag fick i uppdrag att utan förvarning ta en bit mat från min bordsgrannes tallrik, och en annan vid mitt bord skulle så fort hon fick chansen börja prata om sin frimärkssamling, haha, ja höll på skratta ihjäl mig när jag hörde henne!! (och det var grymt kul att sno mat från grannen också )
    Sen var det en som hade fått en lapp där det stod att den nu och då skulle ställa sig upp och säga högt [jag har glömt vad det var den skulle säga] och en annan hade en lapp där det stod att varje gång någon säger [det som jag har glömt, som stod på förra lappen] ska du ställa dig upp och säga "där satt den!".
    Någon fick en lapp om att han skulle hålla ett improviserat tal till våren. Hmm, vad var det mer för uppdrag vi hade... *funderar* Får återkomma om jag kommer på något mer

Svar på tråden hemliga uppdrag...