• grabbarna

hemliga uppdrag...

har också funderat på det om alla ska få uppdrag eller inte alla vågar inte göra uppdragen och sedan förstår ju alla vad det är frågon om ifall alla fått..funderar lite löst på att bara ge 2 vid varje bord (10 st per bord)för då kan en del fundera över vad dom sysslar med....(alla gäster har ju inte träffats)

den som genomför sitt uppdrag bäst får ett pris...

• grabbarna

är det knäppgök du köpt?

Waersta skrev 2008-05-24 14:57:49 följande:
    Jag köpte uppdragen som finns i affär. kan skriva ner några stycken.
  • grabbarna

hihi......jag bara måste ha lite uppdrag och hoppas folk gör dom...

• grabbarna

fast det där med att klippa av slipsen tycker jag inte var speciellt kul..tänk om han fått slipsen och är rädd om den?eller köpt en slipa för 700:- inte kul att få den sönderklippt...

ugla skrev 2008-05-27 20:35:52 följande:
    Sist ja var på bröllop så hade brudgummen fått i uppdrag att klippa av sin svärfars slips, det var riktigt roligt. Han hade tre uppdrag att utföra under middagen och det andra var att kyssa svärmor mitt på mun och det sista var att hålla ett tal till sin kära brud.
  • grabbarna

tja antingen delar man ut den direkt till personen, lägger under tallriken eller skriver in det i festhäftet. vi funderar på att alla ska få ett kuvert annars börjar ju folk undra varför bara en del har nåt under tallriken etc men nästan alla får bara i uppdrag att komma ihåg ett ord och då kan dom grunna på varför men ett fåtal får ett "riktigt" uppdrag.. tänkte skriva lite i mission impossible stil hade jag tänkt....

kan bli kul att se folk fundera över varför dom ska komma ihåg nagelsax

blommisen skrev 2008-05-28 10:41:33 följande:
    vart lägger man uppdragen så personen får veta
Svar på tråden hemliga uppdrag...