helenaoandreas skrev 2008-06-08 20:52:45 följande:
bara 5 dar kvar nu.... mina näbbar har visst fått vattenkoppor .. men hoppas att dem blir bättre till på lördag. har tagit semester onsdag, torsdag och fredag för att fixa det sista. En fråga om det är någon som vet, skall fixa rispåsar, hörde att det är nått ris man skall akta sig för som kan ge vita fläckar ? vad skall ni använda för ris. har även köpt små vita såpbubblor så hälften skall få ris och hälften såpbubblor. på torsdag skall jag köra runt och betala, limosinen, hotelet , tårtan och hämta ställningen och jag skall även betala blommorna, så slipper man ha pengar med sig på bröllopsdagen. har legat på stranden i går och i dag och fått riktig fin bränna, frågan är bara jag har ju bokat sån solsprey, skall man göra det ändå eller är det att kasta pengar i nissan, vad tycker ni och vad skall ni göra???
Om du fått fin bränna nu så tycker jag inte du behöver gå och solspraya dig...det kanske blir för "bra", det e finast med riktigt resultat :). Riset vet jag inte, jag har köpt socker ris som e som hjärtan. Shit det e ju inte klokt att det snart e dags för dig...hoppas dagen blir helt underbar och håller tummarna för vädret !!