så himla spännande!! jag har en vecka kvar till mitt spektakel jag hade gärna velat komma till kyrkan å titta och memorera hur man gör. Man e ju så nyfiken ,men jag ska ha ha min möhippa på lördag å va kalasfull hoppas jag
helenaoandreas skrev 2008-06-12 22:46:51 följande:
iiiiii bara en dag kvar snart, känns som jag har missat nåt. vet förreseen en sak vi har missat men det får vi fixa efteråt, vi lämnade in våra ringar (förlovningsringar) på upputsning samt att andreas skulle minskas ett snäpp men glömde att vi oxå skulle skriva in vårt bröllopsdatum i hans ring, .... min vigselring är ju redan fixad och klar för längesen men men.har i dag varit och fått min solsprayning. är faktiskt riktigt nöjd.. i morgon har vi en fullspäckad dag, skall fixa mina naglar, betala och lämna våra väskor på hotellet, betala tårtan och hämta ställningen till den, plus åka till gästisen och fixa med festprogram som skall ut och bordsplacering. nu börjar det pirra rejä
lt.vi har får mycket hets över att vi gifter oss när sverige spelar en sån "viktig" match.. haha