Inlägg från: egensinnig |Visa alla inlägg
  • egensinnig

Hur kommer ni?

Hmm...bra fråga

Vi kommer nog framhäva att vi inte är slavar under traditioner samtidigt som vi tycker att äktenskapet är viktigt.
    Många traditionella ingredienser har vi tagit bort då min blivande inte gillar uppmärksamhet och att stå i centrum. Å andra sidan slår vi på stort vad gäller allt annat som mat och dryck.
    jag kommer bejaka min unika personlighet med en knallrosa klänning och blommor i hår, på klänning o skor. Jag älskar blommor och starka färger och kommer klä mig därefter.Festen blir utomhus i tält med färgstrka dekorationer i orientalisk stil samt ciggarhörna mm

• egensinnig

Ja det viktigaste är ju att det känns rätt för just den personen. Ett traditionellt bröllop i vitt skulle kännas hemskt fel för mig och jag är glad att jag får göra som jag vill och har en blivande make som är med på mina upptåg.
    Alla är vi unika individer och unika kombinationer av människor och sedan gör man sin dag så traditionell eller speciell man vill ha den.
    Och det är ju det som äår så kul med BT - att man får ta del av hur andra tänker o gör!!!

Svar på tråden Hur kommer ni?