Inlägg från: sokkerstruten |Visa alla inlägg
  • sokkerstruten

barn planer och bröllop 2009, går det?

Jag vet inte hur det är att vara gravid, hade samma funderingar ett tag, varit sååå sugen på att skaffa barn! Men har alltid velat ha det där roliga bröllopet där man kan dricka och inte oroa sig för saker som tex amma byta blöjor. (fast man har ju mormor och morfar till det! :)

Plus att vi vill åka iväg på en ordentlig resa sen, (vi ska till afrika). Inget av det ovan kan man göra med ett litet spädbarn, så vi kom fram till att vi skulle vänta!

Jag är oxå bara 23, och antagligen kommer bebisverkstan börja efter vi gift oss i februari 2009. Inte så lång tid kvar! :)

Men klart allting går ju bara man vill! Så visst kan du vara höggravid eller ha en nyfödd. Det blir ju bara ett annat slags bröllop, men blir ju lika bra för det! Ni älskar ju varrandra och ni kommer nog vara så glada över ert lilla barn så... (fast e du höggravid så vet jag många som har varit riktigt trötta mot slutet, och haft foglossningar och annat!)

jaja det är inte lätt du att bestämma sig, min kille är äldre än din 30! Han har ju tyvärr inget att säga till om att jag vill vänta hehe! Även om han tjatar! ;)

• sokkerstruten

Allt detta är anledningen till att vi väntar med bebisverstaden till efter bröllopet! :)

Svar på tråden barn planer och bröllop 2009, går det?