Inlägg från: 20080301 |Visa alla inlägg
  • 20080301

Smittar torkat blod?

Har en udda fråga kanske, men eftersom det ser ut som något dött i min port och det är torkat blod överallt och jag kan gissa vart det kommer ifrån så undrar jag om någon vet om blod som torkat smittar typ hepatit eller hiv eller andra sjukdomar?

• Svar på tråden Smittar torkat blod?
  • 20080301

Jag har inte en plan på att gå ut där än mindre ta i det men det bor massor med barn här inkl mina egna....
    Jag har ringt och bett dom ta bort allt som är där ute, det är blod glas blodiga kläder så det jag trodde var ett tappat ölglas när jag vaknade av ljud där ute var eg någon som kört ut huvudet genom fönstret

• 20080301

Jag har ingen aning men helt ärligt vore det bästa om han inte gjorde det. Nu ska jag ta tag i detta i morgon för hon som bor här kan inte bo här när hennes leverne gör så vi inte kan bo här. En av mina andra grannar ringde på nu och undrade om jag visste vad som hänt även hon har nu ringt jouren.

Balinda skrev 2008-06-08 17:17:59 följande:
    nä det ska inte smitta. men fy ad hemskt,, ett huvud genom fönstret.. klarade han/ hon sig?
  • 20080301

Dom är på väg men det är över en och en halv timme sen jag ringde dom. Hyresvärden har en jour som kommer när det inte är kontorstid. Har god lust att gå upp och be henne ta hand om skiten själv.

Balinda skrev 2008-06-08 17:27:05 följande:
    fy det låter inte kul alls.. dem måste skicka någon som tar hand om det. Undrar bara vem och vart man ringer men förmodligen till hyresvärden va?Hoppas det löser sig så att ni slipper sånt i framtiden..
  • 20080301

Nu är jag förbannad på allvar, dom lovade mig att komma och ta hand om glaset och alt blod, dom kom för en kvart sen tog med sig glaset och gick.... Så allt blod ska vara kvar här tydligen?!? Mina barn är inte glada över att behöva vara inne.
    Dessutom såg jag grannen komma hem precis hon har legat på stranden hela dagen stod hon och skröt om. Är det inte bättre att hon skurar porten *ARG*

• 20080301

Dom här håller på med droger och sprit dom för ett jäkla liv oxå och det luktar hasch i hela huset periodvis. Men hur mycket det än anmäls så blir vi inte av med dom.
    Hon är alltid hög men tror att hon är så hemlig och att vi inte vet om vad hon håller på med.

kassandra skrev 2008-06-08 18:34:20 följande:
    ja det var ju jävla dåligt av henne!Obehagligt med våldsamma människor . Min mammas granne håller på med droger och sprit han är totalt in stabil hans flick vänn pissar i trappen, Dom spelar hög musik ,det luktar skit i trappen,Han skrämmer min mor,han ringer på ofta,Han sa att han hade huggigt sin flickvänn med en yxa! Jag vill ha ut han där ifrån blir orolig för min familj!!!!!!!!!!!!!!!Hoppas dina problem blir vräkt
  • 20080301

Det såg verkligen ut som om någon dött där ute. Fick veta nyss av en granne att han blev knuffad ut för trappen och skar upp halsen

• 20080301

Dom har bytt fönster och städat men det finns fortfarande glas och blod kvar. Har jagat min värd hela dagen men hon svarar inte

• 20080301

Ja riktigt dåligt, har fortfarande inte fått tag i henne trots att jag dels lämnat meddelande på svararen och dels pratat med hennes kollega

• 20080301

Nu har jag pratat med värden och hon ska kontakta min granne idag hon lovade att aldrig tala om att jag ringt med tanke på att grannen redan innan varit på mina barn. Däremot sa hon en sak som jag verkligen funderar över men inte fick något svar, det finns bara en anmälan på henne förutom min nu i år detta trots att jag vet att min andra granne anmält henne flera ggr i veckan. Hon måste ju känna någon där som tar bort allt från henne.
    Häromnatten hämtade snuten henne dom fick gå in via grannporten via balkongerna och slå in rutan för att hon vägrade öppna. Polisen hade ringt på en annan granne mitt i natten för att få låna hennes balkong och klättra över där.
    Så sinnessjukt att detta får fortgå

Svar på tråden Smittar torkat blod?