• stenbruden

Så härligt det var! Men prästens mobil ringde under vigseln...

Vi tog friheten att kyssas! Kommer inte ens ihåg om vi gav VF chansen att säga att vi fick kyssas...
    Jag var så upprymd efter ringen att jag slängde mig runt halsen på min man och kysste honom. Det är väl min rätt som fru

• stenbruden

Glömde skriva att vi gifte oss borgerligt utomhus så vi hade ingen prälle...

KLART att man måste få KYSSA varandra!!!!! Oavsett traditioner... herregud man BEHÖVER ju det

Ni som läser detta och inte är gifta än:
    Ta den bara det är ju ni som står där!!! Ingen kan säga något!!! Ni älskar ju varandra
    KÖR PÅ!!!

• stenbruden

Varför inte kyssas i kyrkan, lite stelt... (?) Hur klarar man att INTE kyssa sin älskling när man har blivit förklarade man o hustru undrar jag????
    Kanske är vi som är överdrivet kärleksfulla??

Duchess skrev 2008-06-09 17:57:17 följande:
    Hade ni bett honom/henne göra det? Jag skulle ha gett min präst en fetsmäll om han hittade på nåt sånt. Vi ville inte kyssas i kyrkan. Apan Apansson skrev 2008-06-09 15:19:01 följande:
  • stenbruden

Jag menar inte att man måste göra det på kommando utan att man bara gör det... Vi kysstes flera gånger, kan ju inte låta bli.

Skit i om prästen säger det eller inte - klart man ska kyssa sin nyblivna i kyrkan. Tycker jag iaf

Svar på tråden Så härligt det var! Men prästens mobil ringde under vigseln...