• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • miapias

hur går det för järveds ullis då..det är nära...
    vi var o träffa prästen igår...han var jätte trevlig...vi fick 3 solosånger..så idag har jag gjort kyrkoprogrammet klart

• FruT 080808
    grabbarna skrev 2008-06-24 22:47:34 följande:
    nej då jag är nöjd den blir ju inte helt utan broderier utan det är bara den sista blomrankan på höften dom inte kan fixa...men det var liksom pricken över i:et om man säger så...så lite trist känns det ju
    Jo det förstår jag. Men det är ju bra att du tycker det är ok ändå.
    Men det är ju ändå synd att dom inte kan fixa det. Men varför kan dom inte göra det, är det så svårtatt sy dit det?
  • FruT 080808

Är det ingen som vet en kille som är bra på att sjunga, helst ska ha lite 'whiskey' röst

• FruT 080808

Har

73an skrev 2008-06-24 17:31:36 följande:
    Instämmer med grabbarna att man blir verkligen sugen på den där tårtan:)Klänningen är jättefin, passar dig perfekt.FruT 080808 skrev 2008-06-24 07:31:16 följande:
    Tack
  • grabbarna

eller jo dom kan sy dit det men dom tycker själva att det blir för fult för att tyget rynkas så mycket så det är inte värt det dom har liksom hållit på i 2 veckor med den blomranka som är där nu och ska dom hålla på så länge för hela blir den aldrig klar + att den kanske blir jätteful...det dom kan göra är att göra som förra gången att dom broderar på ett annat tyg och syr fast men det blev ju stenfult.

en whiskeyröst tror jag att jag fick tips om i gamla tråden men jag ids inte kolla bak så du får göra det själv..snällt va

FruT 080808 skrev 2008-06-26 07:31:00 följande:

Jo det förstår jag. Men det är ju bra att du tycker det är ok ändå. Men det är ju ändå synd att dom inte kan fixa det. Men varför kan dom inte göra det, är det så svårtatt sy dit det?
  • miapias

jag fick tips om en kille som brukar trubadura...Anders Häggqvist som just börjat spela med i ett coverband. Han och Ronny Blylod brukar spela som trubadurer.

profile.myspace.com/index.cfm&friendid=193012418

• grabbarna

var in på greens guld idag och kollade på ringarna, dom var ju schysta och beställde hem en så vi fick se orginalet och vi tänkte att vi köper där även om dom är lite dyrare för dom verkar bra att ha att göra med men hallå!!! dom ville ha 9 440:- för ringarna men gav rabatt så 9000:- jämt men alltså seriöst sååå bra är dom inte..för på nätet får jag samma ringar för 5500:-

var även in på festprissen och provade väst och plastrong och shit vad han blev snygg i det

• grabbarna

visst är det nån av er som varit på schlagerbaren? kan ni berätat lite mer vi funderar på att dra dit en kompis som fyller 40.eller vad kan man mer göra för kul?

• jelikr
    grabbarna skrev 2008-06-28 23:36:03 följande:
    visst är det nån av er som varit på schlagerbaren? kan ni berätat lite mer vi funderar på att dra dit en kompis som fyller 40.eller vad kan man mer göra för kul?
    Jag var där på min möhippa. Det var skiiiitkul!!!
    Gillar man schlager så är det perfekt.
    Vi var där och åt innan , en jättegod buffe. Sen dansade vi och sjöng hela natten och så fick jag sjunga karaoke.
    Störta problemet att det hela tiden är låtar man gillar , blir glad av , med fart så det blir ingen rast och ingen ro utan det är bara att dansa hela tiden
  • järvedsullis

miapias - tack det gick bra, men dom sista dagarna blev lite stressigt. Vi var och fixade i ordning allt på fredagen och det tog betydligt längre tid än vad vi hade trott. Det här med att man ska sova ut natten innan den stora dagen funkade inte riktigt för mig, halv 2 kom jag i säng. Men jag hade en fantastisk bröllopsdag och fest! Så nu är jag då fru Edberg.
    Lycka till alla ni nu som har er stora dag framför er. Njut av den!

Svar på tråden ny övikstråd