• grabbarna

ny övikstråd

vi behöver ju kanske inte vänta ut tills den andra stängs helt tänkte jag, det är ju två dagar bort

gamla trådar

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2636846-12....
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2774353.html

GIFT
    080531 jelikr , i Björna kyrka
    080607 The Bumblebee, i kapell vid havet
    080607 Stfa, Själevads kyrka

080614 080614, Grundsunda kyrka
    080628 Järvedsullis Själevads hembygsgård
    080705 Miapias Själevad festen stensöden
    080802 Grabbarna Vibyggerå Ga Kyrka, fest på Docksta bygdegård
    080802 73an Arnäs festen Landsjö
    080808 FruT 080808 Nätra kyrka, festplats örnnästet

• Svar på tråden ny övikstråd
  • FruT 080808

Grabbarna
    Äsch missade klänningsbilden
    Så det blev lite fel ändå, tråkigt att höra!
    Men jag hoppasverkligen att ni kan lösa det.
    Har ni haft möhippa ännu?

Är så glad, ÄNTLIGEN är barvakt fixad och det var inte jag som frågade utan blev tillfrågad

• miapias

hon hette annmarie o bor i bjästa.....jag kan maila hennes nummer om du vill

• grabbarna

ja gör gärna det det vore jättesnällt

miapias skrev 2008-07-09 21:49:45 följande:
    hon hette annmarie o bor i bjästa.....jag kan maila hennes nummer om du vill
  • grabbarna

tack ja det är trist men mest trist är faktiskt det tjafs som följdes av att jag klagade och hade synpunkter *suck*

har inte blivit hippad och har hela tiden sagt att jag nog inte kommer bli det heller men nu undrar jag o inte min underbara vän och ena halvan av värdparet inte börjat koka ihop nåt fuffens... hmmm...

vad skönt att det ordnat sig och jag förstår att det känns roligare att bli tillfrågad än att behöva fråga man är ju alltid lite rädd att folk sa säga jag för att dom känner sig lite tvingade och sånt är inte kul

FruT 080808 skrev 2008-07-09 20:31:34 följande:

GrabbarnaÄsch missade klänningsbilden Så det blev lite fel ändå, tråkigt att höra! Men jag hoppasverkligen att ni kan lösa det.Har ni haft möhippa ännu?Är så glad, ÄNTLIGEN är barvakt fixad och det var inte jag som frågade utan blev tillfrågad
  • grabbarna

puh jag har lyckats få tag i en sömmerska som i alla fall ska titta på den och mamma säger att den här kvinnan är en trollkonstnär och kan ta vilket tygstycke och helt förvandla...hon har dessutom öppnat en affär som hyr ut brudklänningar så hon syr om sådana just nu..

köpte även underkläder igår och med extra inlägg + push up blir det ganska bra och hon behöver nog bara sy in 2 cm istället för 4 cm så det kanske går bra...ser ju helknäppt ut utan kläder på dock men jag får väl skynda mig att ta bort inläggen innan sambon ser det liiite pinsamt dock då det ska kläs på då jag har en tjej som ska hjälpa till med det men äh det får gå...

• FruT 080808

ÅÅå nu är jag besviken!
    Jag köpte en BH på fin in unbder och när jag kom hem så kunde jga inte h a den till klänningen! Den passar inte alls. Jag kan inte ha nå+gon BH alls. Lite klantigt att köpa en för 630:- och sen kan maninte ens ha den eller få pengarna tillbaka! SURT!

• FruT 080808

Nu är det bara jag, grabbarna och 73an kvar som är ogifta

• grabbarna

aj då vad trist! ja det här med bh var inte lätt jag behövde en med push up, halterneck och djup i ryggen...djupet i ryggen blev sådär den går precis men jag hoppas den går att dra ner liiite och sedan hålls på plats av klänningen..köpte dock på triumph och fick öppet köp i 10 dagar

FruT 080808 skrev 2008-07-14 08:00:46 följande:

ÅÅå nu är jag besviken!Jag köpte en BH på fin in unbder och när jag kom hem så kunde jga inte h a den till klänningen! Den passar inte alls. Jag kan inte ha nå+gon BH alls. Lite klantigt att köpa en för 630:- och sen kan maninte ens ha den eller få pengarna tillbaka! SURT!
  • miapias

FruT 080808 skrev 2008-07-14 08:00:46 följande:

ÅÅå nu är jag besviken!Jag köpte en BH på fin in unbder och när jag kom hem så kunde jga inte h a den till klänningen! Den passar inte alls. Jag kan inte ha nå+gon BH alls. Lite klantigt att köpa en för 630:- och sen kan maninte ens ha den eller få pengarna tillbaka! SURT!
    kan du inte få köpa något annat..de ser ju att den är oanvänd..
Svar på tråden ny övikstråd