Budgettips 2
puff
puff
Vi ska önska oss bidrag till resan och ha en ansvarig för det som ska fixa allting och boka resan och så får vi den färdiga resan på festen.
Det finns många sidor på internet där man kan köpa hår.
Jag hade jättelångt hår som man sydde fast ett tag, men har övergått till clips. Det sitter stenhårt och fördelen är att man tar av det när man sover och duschar så det håller mycket längre. Och man kan göra lika snygga uppsättningar med det som med allt fastsatt hår, man får bara undvika att visa själva clipsen, men alla sätt att sätta fast håret syns ju precis där det är fastsatt, varesig man sytt eller smält fast.
rapunzel, funnuhair och tajmahal är de sidor som har bäst priser tror jag..
En annan grej som jag kom på av en slump igår när jag och min kompis satt och tittade på klänningarna som jag valt ut till mina tärnor, de kostar 75 dollar på Millys, och min brudklänning kostar 240. Sen insåg vi att de tärnklänningarna hade varit skitsnygga som brudklänning om de varit i vitt.
Mitt tips är alltså att om man tänkt beställa sin klänning från Kina så kan det vara smart att även kolla bland balklänningar, tärnklänningar och liknande, för de är ofta billigare..
Man kan ju lägga till nån rad med pärlor eller så om man vill oxå..