Inlägg från: misstrixie |Visa alla inlägg
  • misstrixie

Budgettips 2

efternamnsbyte skrev 2008-08-09 19:25:04 följande:
    Nix engångskameror går bort. Däremot "krav" på att alla med kamera mailar/bränner bilder till oss i efterhand! Vet bara inte hur jag ska få till det i skrift på ett bra sätt. Tips!?!
    Vi skrev bara att vi skulle bli tacksamma och jätteglada om folk ville fotografera mycket och dela med sig av bilderna, och det har de gjort också!
  • misstrixie

Kireinas tips om bröllopsnatten är jättebra förresten så man slipper kostnaden för hotell. Vi sov i och för sig inte hemma men rummet vi hade på feststället var fruktansvärt trist. Jag frågade några tjejkompisar om de ville pynta det åt oss och det ställde de gärna upp på! Försökte erbjuda dem lite betalning men det accepterade de inte. När vi kom upp på rummet på natten så var det något av det finaste jag sett; de hade gjort det helt underbart med rosblad, levande ljus, musik, champagne, chokladpraliner och jag vet inte allt... Det blev liksom extra fint eftersom det var våra vänner som gjort det och det syntes att de lagt ner så mycket kärlek och omtanke.

Oj vad jag babblar, men jag vill understryka det tipset.

Svar på tråden Budgettips 2