Ja, men för 500-600 kan ni nog få rätt fint. Ni kan ju annars spara lite hotellpengar och äta dyrare. Man kan äta mkt gott i både Kina och Thailand för ganska lite (mindre i Thailand).
Tja, det är säkert ok i Thailand på sommaren, själv vill jag helst ha 35 grader minst men de flesta är ju glada för 25-30 och då fungerar det säkert finfint med sommarmånaderna. Annars är ju Thailand sjukt billigt under högsäsong också tycker jag. Fina bungalows när stranden för 100 har jag bott på iaf, samma priser på koh chang om man inte tar lyxresorterna.
Så länge ngn har ngt att sälja så behöver man inte oroa sig över att det råkar ligga inom en annan konstruerad nationsgräns tycker jag.
Thailand är ju ännu smidigare än Kina tycker jag. Man bara researchar lite på internet hemma innan man åker och sedan går det smooth. Man kan ju boka första natten/nätterna via ngn internetsida så man har det löst och inte behöver oroa sig.
T3ZZ skrev 2008-08-19 09:24:52 följande:
Man vill ju ha det lite finare på sin bröllopsresa. Ja köpte för en vecka sen en tidning om Thailand under sommaren. Allt va mkt bättre, behagligare värme, inte så mkt turister, billigare, man kunde pruta bättre när det va lå säsong, kunde regna mer dock, men d brukar fort gå över.Ja kollade de andra priset på ving tror ja d va. ja vet inte riktigt om ja vågar bara åka iväg till ett helt främmande land å inte veta vart ja ska bo =/