Inlägg från: Soon and very soon |Visa alla inlägg
  • Soon and very soon

Budgettips 2

har denna stannat av eller?? har saknat den!

• Soon and very soon

diskuterade budget med mamma idag, hon tror inte festen kommer bli nå bra med min budget...ca 25000 jag tycker det är mycket om man tänker på att mamma betala maten och min klänning. men men vi får se... tror inte bag in box håller mer än tre månader, så i feb ska jag börja handla.... sen har vi guld till ringen funderar på att köpa stenar på nätet, vet inte vad jag vill ha bara... nått enkelt...

• Soon and very soon

vi ska åka till skottland! längtar..

• Soon and very soon
    ylle08 skrev 2008-08-10 15:40:19 följande:
    Oj vilken bra tråd passar vår budget perfekt med alla små tips.Mitt tips: om alkoholen, vi skall ha snaps på vårt bröllop. Som gästerna kan skåla i när de vill (vi skall ha vår fest hemma i trädgården).. men ingen vanlig snaps utan vi gör en egen likör gjort av bär+socker+sprit det blir super gott och sen gör jag "love poison" etiketter på flaskorna. Det tror jag att våra gäster uppskattar och det ser ju mycket trevligare ut än vanlig snaps eller likör, och det blir mycket billigare (vi använder billig vodka)
    hur gör ni den?? nyfiken
  • Soon and very soon
    BirgitochCarl skrev 2008-08-19 10:54:38 följande:
    Vi åkte till Rom på bröllopsresa och kom fram till att det viktigaste var att få tid att prata och smälta alla intryck från bröllopet tillsammans. Det behövs inte mycket mer än så. Sedan tyckte vi att vi hade lagt för mycket pengar på tårtan och all "lull-lull".
    känns bra att veta att man kanske mera bara behöver varandra. tänk att få vandra på slätterna i skottland med min MAN! (utan barn...)
  • Soon and very soon

goaste: tror inte på manchester i augusti, om du inte hittar tunna, h&m har ju alltid "fin kläder" på rean de går ju sällan åt verkar det som hittade kostym yill sonen för 129:-
    lillamaa: det går ju o gissa på klädstorleken, om ni prövar den nu o den är förstor blir det säkert bra till maj(visst är det maj för er med) o lägga in är lättare än ut!.-)
    har hittat skor till sessan på rean nu, 49 spänn! känns bra.

• Soon and very soon

goaste, du hittar säkert nå snyggbyxor, kolla nu när det är halva reapriset.... vem vet?

Svar på tråden Budgettips 2