• Sara 10

Ni som har eller skall gifta sig!

Fick ni tjata mycket på er kille för att ni skulle gifta er elelr såg han det lika självklart som er? Är sambo men en kille sen 2 år han vill inte gifta sig men det VILL jag!!

• Svar på tråden Ni som har eller skall gifta sig!
  • Sara 10

Vet inte riktigt vad det är.. Men han säger att han aldrig velat gifa sig.. Vi har båda vars 2 barn sen inann och därav också långa förhållande bakom oss.. Iband tror jag att han blev bränd han trodde på ett liv med henne men det blev inte.. Han har inte känslor för henne det är jag helt säker på men jag trodde ändå att han känner sig lite bränd fast att det var bådas beslut att separera.. Vissa dagar skulle jag tom kunna lämna honom för att han itne vill gifta sig, för mig känns det som att han itne satsar på mig då.. Har jag helt fel?

• Sara 10

Nej, jag vill verkligen inte tjata mig till det då känns det ju helt fel.. Jag bara undrade om ni fick göra det.. Ni missuppfattade nog mig ha ha förstår ju att man inte skall tjata

• Sara 10

Förstår ni mig som nästan känner att jag vill lämna honom för detta.. Eller överdriver jag?

• Sara 10

Varför skulle du hellre levt ogift med honom?
    Jag tar det som att han inte älskar mig fullt ut har jag fel i det? Vad sa du till honom den kvällen ni pratade om man får vara lite nyfiken? hihi

• Sara 10

Förlåt Pyron! jag läste för snabbt tyckte där stog att du hellre skulle vilja leva ogift än gift med honom ha ha så fel det kan bli tyckte väl att det var konstigt

• Sara 10

Ja, du har rätt! Men jag vill sååååå gärna gifta mig jag vill vara en fin brud.. ingen gammal.. Och vi har gjort allt det andra med våra ex.. köpt hus, fått barn förlovat oss.. Men ingen av oss har varit gifta!!! Jag vill att han skall vara min man!!!!

• Sara 10

Ibland när vi pratar om det så säger han att han kanske aldrig vill gifta sig och det är så oattraktivt för mig.. jag är en romantisk tjej som vill att livet skall vara som i en romantisk komedi ha ha inte riktigt men nästan iallfall:)

Svar på tråden Ni som har eller skall gifta sig!