Too Be gift nu skrev 2008-08-21 08:55:38 följande:
víxen not a trampNär vi åkte senast så hade jag mina pengar i min reseplånbok i handbagaget.Sen fick min man gå igenom röntgen i tullen innan mig och tog emot min väska på andra sidan så att den inte var utom synhåll någon gång. Jag hade även den största delen av pengarna i ett annat fack än dom vanliga pengarna för att inte visa mycket pengar jag hade om någon skulle stå och snoka.Så jag hade pengarna hårt hållna hela tiden:):)Nä inte vill du skjuta på det! Du kanske bara är inne i en period när du är lite uppsvullen - jag blir alltid det innan mens och känner mig alltid mycket större - blä!JaHa 080910Wow! Spännande med bara 17 dagar kvar (eller 16 blir det kanske idag)Det där med ringarna kan skilja ganska mycket beroende på hur varmt det är.När vi var i Vegas första gången och min man skulle köpa en ring i morgongåva så provade jag ut den och då var mina fingrar större.Sen dagen efter då vi inte gått runt i värme hela dagen så trillade den nästan av. Så vi fick gå tillbaka och ta in den och sen dess så har det varit rätt storlek.
Smart, så ska vi också göra! Fast vi har ingen reseplånbk, har tänkt köpa det, men aldrig kommit till skott. Kanske är dags nu då? Nej, jag vill inte skjuta på det, jag längtar så jag håller på att gå åt, men du känner till känslan.
Du har säkert rätt, (som vanligt) kroppen rättar nog till det om ett tag. Fast, cykelmässigt borde jag vara som minst svullen nu. OCH vågen visade ett kilo mer i morse, helt omotiverat för jag har inte ätit särskilt mycket mer än vanligt. NEJ, inte nojja över det!!!
Jag har provat ut min ringstorlek, men tycker att mina andra ringar känns större nu, än då. (stämmer inte med den övriga känslan alltså) så jag ska dit precis innan han sätter i stenarna och testa igen. Det blir antagligen veckan före elelr så, och då borde man ju "vara som man ska", o-m det inte blir värsta brittsommaren förstås!
Min blivande vill inte ha ring, han gillar inte smycken och "grovarbetar" ofta med händerna så jag förstår honom. Men nu har tanken slagit mig, han kanske kan ha en titanring? Ingen stor utgift om han inte gilalr den, och gör han det så slits den inte på samma sätt som en guldring. Borde inte vara så svårt att hitta ringar i Vegas i n-å-g-o-t material....
Dina inlägg gör mig alltid så glad!!!